  • Data: 2012-05-15 09:48:17
    Temat: Re: Problem wyboru pierwszego motocykle...
    Od: Markowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Maj, 14:53, Neurilon <n...@g...com> wrote:
    > Witam wszystkich serdecznie:)
    > Mam 23 lata, 175 cm, waga 75-80 kg i postanowiłem wymienić samochód na motocykl -
    główne przeznaczenie to jazda w mieście, czasami pewnie jakaś krótka wycieczka dla
    przyjemności.
    > Kwota jaką mogę przeznaczyć to 5000 ale odejmując kask i jakieś ciuszki to
    chciałbym się do 4000 zmieścić

    > Czytałem sporo o Hondzie CBR 125
    to maszynka dla singla. Jak chcesz gdzieś pojechać z dziewczyną, to
    250ccm wskazane. No, chyba że mieszkasz na nizinach, wtedy nie musisz
    sie martwić o wzniesienia, a wyprzedać w pierwszym sezonie nie
    musisz :-) A na drugi sezon możesz zdecydować, czy zmieniasz na
    większy, czy może skuter albo co innego...

    > Myślałem też o czymś pokroju cbr 600 - wiem, że 600ccm na pierwszy motocykl to
    nienajlepszy pomysł, ale niebardzo widzę jakieś ciekawe alternatywy...
    Zwłaszcza w tym budżecie. CBR600 to polularny motocykl, na pewno da
    się kupić starszy-więc-tańszy egzemplarz, ale to troszkę rosyjska
    ruletka, żeby nie kupic padaki do której przez pierwszy sezon dołożysz
    jeszcze drugie tyle.

    > Podobają mi się sportowe sylwetki - dlatego coś typu Suzuki GS 500 odpada (chociaż
    też sporo dobrego czytałem).
    Eeee, no niekoniecznie - zobacz tutaj:
    http://www.suzukicycles.org/GS-series/GS500F.shtml
    Sportowa sylwetka jest? Jest! Tylko z razji stosunkowo młodych
    roczników w twoim budżecie raczej się nie zmieści. Moja żona też się
    przy wyborze kierowała wyglądem, bardziej podobało się jej tylko
    Kawasaki Er6f, ale bała się za dużej mocy i ostatecznie wzięła GSa.

    Pozdrówki
    Markowski
    VFR800Fi, GS500f, Jawa350TS