eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić?Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co robić?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem - ubezpieczalnia i pośrednicy (dostawca i warsztat) - co
    robić?
    Date: Tue, 11 Aug 2015 12:10:15 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 50
    Message-ID: <mqchmg$7uh$1@node1.news.atman.pl>
    References: <55c99d79$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqc767$seg$1@node1.news.atman.pl>
    <55c9b5d7$0$8373$65785112@news.neostrada.pl>
    <mqcev6$4vh$1@node1.news.atman.pl>
    <55c9c8ac$0$4787$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-37-152-18-20.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1439287824 8145 37.152.18.20 (11 Aug 2015 10:10:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Aug 2015 10:10:24 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.1.0
    In-Reply-To: <55c9c8ac$0$4787$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2566965
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-08-11 o 12:04, Rablin pisze:
    >
    >> Myślisz, że pracownicy warsztatu mieli wgląd w twoje umowy z
    >> ubezpieczycielem?
    >
    > Chodzi mi o inną kwestię.
    > 1. dlaczego ubezpieczyciel nie informuje, że to będą zamienniki i jeśli
    > chcę oryginał to proszę bardzo ale to będzie drożej za rok / muszę
    > dopłacić etc.

    Informuje - w OWU.

    > 2. dlaczego dostawca (hurtownia/pośrednik) cały czas wie, że mówimy o
    > oryginale (konkretnej marce albo dwóch) a na końcu wysyła produkt Z12.

    Pytaj się hurtowni. Jeśli zamawiałeś inną naprawę niż dostałeś, to reklamuj.

    > 3. dlaczego warsztat montujący na wyraźne pytanie (przed montażem) czy
    > to będzie markowy produkt A odpowiada, że tak a potem po montażu Z12
    > mówi, że ubezpieczalnie Directowe tak robią. Wszędzie walą zamienniki
    > (zeby było taniej).

    Bo to nie ty jesteś klientem warsztatu, tylko zakład ubezpieczeń, zatem
    to on decyduje jak naprawiać - może w końcu klient z warsztatem dogadał
    się, że ma być zamiennik.


    > Chodzi o to, że część którą zgłaszałem do ubezpieczalni jest ważna dla
    > mojego bezpieczeństwa. To nie jest jakiś zderzak czy wkład lusterka albo
    > kabelek.
    > Gdybym wiedział wcześniej, że to będzie zamiennik to albo bym tego nie
    > zgłaszał do ubezpieczalni (zachowałbym zniżkę na przyszły rok jak będę
    > chciał się przenieść) albo był dopłacił ze swojej kasy aby był oryginał
    > jaki ustalałem.

    Wiedziałeś, a przynajmniej powinieneś wiedzieć.


    > Zastanawiam się czy da się jakoś ugryźć temat, że żadna z w/w firm nie
    > powiedziała mi że to będzie zamiennik.
    > Więcej w rozmowie z trzema firmami posługiwałem się markami A i B a
    > zamontowano mi z12.

    Podstawowe pytanie jest - skoro wybrałeś naprawę bezgotówkową - czy
    naprawa została wykonana zgodnie z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia. Z
    opisu wynika, że tak.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: