  • Data: 2012-04-05 18:54:56
    Temat: Re: Problem, skrzyżowanie, przepisy
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    frank drebin w <news:jlket2$e2b$1@mx1.internetia.pl>:

    > Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chciało mi się gonić na drugi koniec Szczecina ale przejrzałem na google
    > street view i nie widzę tam sygnalizacji zezwalającej na zawracanie.

    Nie chciało mi się ganiać na drugi koniec Polski, ale przejrzałem na gsw i
    zobaczyłem na najbliższym skrzyżowaniu w kierunku Europejskiej za "Rondem
    Uniwersyteckim" (Krakowska,Bronowicka,Europejska) znak S-3 ze strzałką
    skierowaną "w lewo i do dołu"

    > Za to, na wskazanym przez ciebie odcinku (skrzyżowanie Europejskiej z
    > Bronowicką) stoi typowy s-3 ze strzałką w lewo.

    Nie kłam proszę...

    <http://s7.postimage.org/tprailq1n/drebin.jpg>

    > Ale przed sygnalizacją, po
    > obu stronach jezdni stoi znak b-23 zabraniający zawracania.

    Tak, jest -- taki:

    <http://s8.postimage.org/wizxreeyd/drebin.jpg>

    Da się przeczytać co jest na tabliczce...

    --
    Tomasz Nycz