-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: Pcimol <...@...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Problem powszechnego stosowania PWM przy wrzecionach CNC
Date: Mon, 12 Jun 2017 20:25:10 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 23
Message-ID: <ohmma6$ohr$1@mx1.internetia.pl>
References: <og4qul$m30$1@node2.news.atman.pl> <og9fm4$gfa$1@node1.news.atman.pl>
<og9qs2$bmo$1@node2.news.atman.pl> <ogc46r$u67$1@mx1.internetia.pl>
<ogcc5o$n45$1@node2.news.atman.pl> <oged2h$s7o$1@mx1.internetia.pl>
<ogfqqr$un2$1@node2.news.atman.pl> <ogk9uc$cjo$1@mx1.internetia.pl>
<ogsmit$2un$1@node2.news.atman.pl>
<593d12d5$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
<ohjq5e$nv2$1@node1.news.atman.pl>
<16vmqtm06owwv.2vely3qxbg6p$.dlg@40tude.net>
<ohkb4j$964$1@node1.news.atman.pl>
<bsmm0ajgy6gx.rst43he2xnqk$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 90-156-65-160.internetia.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1497291910 25147 90.156.65.160 (12 Jun 2017 18:25:10 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Jun 2017 18:25:10 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <bsmm0ajgy6gx.rst43he2xnqk$.dlg@40tude.net>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:719136
[ ukryj nagłówki ]On 2017-06-11 23:47, J.F. wrote:
> Dnia Sun, 11 Jun 2017 23:02:10 +0200, Marek S napisał(a):
>> W dniu 2017-06-11 o 19:31, J.F. pisze:
>>> O tyle inaczej, ze moment sie bierze z pradu i pola magnetycznego,
>>> prad ograniczony mozliwosciami chlodzenia, pole stale ... przy
>>> nowoczesnym sterowaniu ten moment w zasadzie staly.
>>>
>>> Przy niskich obrotach chlodzenie moze byc malo wydajne.
>>
>> No niby racja, że moment obrotowy bierze się z prądu a ten z kolei
>> wzrasta, gdy przyhamujemy silnik obciążeniem mechanicznym. Tylko za
>> diabła nie potrafię sobie wytłumaczyć dlaczego tak łatwo jest zatrzymać
>> ten sam silnik gdy pracuje na wolnych obrotach? Zachowuje się on tak
>> jakby był słabszy o nie 5% czy 10% lecz o 90%.
>
> Moze to wrazenie wynikajace z bezwladnosci ?
>
> Potrzebowalbys jakis hamulec pomiarowy ...
Inny silnik. Najlepiej wielofazowy synchroniczny. Pracujący w trybie
obciążonego generatora. Zwracałby dane: moc i obroty. Z nich wyliczałoby
się moment. Pewnie można jeszcze prościej.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.17 00:38 Marek S
- 14.06.17 00:39 Marek S
- 14.06.17 01:04 Marek S
- 14.06.17 22:14 a...@m...uni.wroc.pl
- 14.06.17 23:00 Marek S
- 15.06.17 12:55 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
Najnowsze wątki
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-14 Re: Dlaczego nie było (pełzającego) zamachu stanu? Bo minister Bodnar już "zawiesił" prokuratora Ostrowskiego
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-14 Warszawa => International Freight Forwarder <=