eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem po wymianie magla
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2010-09-10 14:57:17
    Temat: Problem po wymianie magla
    Od: Dyrdymalek <d...@g...com>

    Pacjent - Astra G (2003r).
    Magiel regenerowany. Po montazu mam mniejszy zakres obrotu kierownica,
    czyli w lewo pelne dwa obroty, w prawo 1 i 3/4. Ktos zna przyczyne
    takiego stanu?
    Czy do tego auta (ze wspomaganiem) sa rozne typy maglownic? Pytam, bo
    magiel kupilem w firmie A, a wymienialem ja w firmie B i oczywiscie
    nikt sie nie poczuwa do winy.
    Silnik Z18XE.

    Pozdrawiam.


  • 2. Data: 2010-09-10 15:46:11
    Temat: Re: Problem po wymianie magla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Dyrdymalek" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    > Magiel regenerowany. Po montazu mam mniejszy zakres obrotu
    > kierownica,
    > czyli w lewo pelne dwa obroty, w prawo 1 i 3/4. Ktos zna
    > przyczyne
    > takiego stanu?

    A dawniej bylo ile ? 2*2, czy 2* 1 i 7/8 ?

    Pewnie ci ustawili na poczatku nie na srodku, potem nadziali
    kierownice tak zeby byla prosta, potem regulowali na drazkach zeby
    i kola byly proste.
    Suwmiarka w dlon i zmierzyc zakres ruchu przekladni w obie strony.

    Trzeba ustawic przekladnie w polowie, zdjac kiere, zalozyc prosto,
    a potem wyregulowac drazki.

    J.


  • 3. Data: 2010-09-10 16:26:11
    Temat: Re: Problem po wymianie magla
    Od: Dyrdymalek <d...@g...com>

    On 10 Wrz, 15:46, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A dawniej bylo ile ? 2*2, czy 2* 1 i 7/8 ?
    >
    > Pewnie ci ustawili na poczatku nie na srodku, potem nadziali
    > kierownice tak zeby byla prosta, potem regulowali na drazkach zeby
    > i kola byly proste.
    > Suwmiarka w dlon i zmierzyc zakres ruchu przekladni w obie strony.
    >
    > Trzeba ustawic przekladnie w polowie, zdjac kiere, zalozyc prosto,
    > a potem wyregulowac drazki.

    Czy przed operacja bylo 2*2 czyli 2*1 i 7/8 nie pamietam. Z pewnoscia
    zakres w obie strony byl taki sam (lub niewiele inny) i na pewno ruch
    w prawa strone byl wiekszy. W kazdym razie mozliwe jest, jak
    sugerujesz, ze teraz w lewo mam za duzo a w prawo za malo. Z zeznan
    montujacego wynika ze wogole nie zdejmowal kierownicy, oraz ze w tym
    aucie magiel mozna zamontowac wylacznie w jeden sposob (cokolwiek to
    znaczy) i nie ma mozliwosci regulacji na drazkach w takim zakresie aby
    "zabrac" te cwierc obrotu. Wine oczywiscie przerzuca na zle zlozona
    maglownice.
    Moze jest tu uzytkownik Astry ktory sprawdzi zakres obrotu kierownicy
    w swoim aucie i podzieli sie ta cenna dla mnie informacja?

    Pozdrawiam


  • 4. Data: 2010-09-12 11:17:22
    Temat: Re: Problem po wymianie magla
    Od: "Rafal..." <r...@i...addr.arpa>

    Uzytkownik "Dyrdymalek" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:6619b5a3-6664-43dc-8945-
    >
    > Moze jest tu uzytkownik Astry ktory sprawdzi zakres obrotu kierownicy
    > w swoim aucie i podzieli sie ta cenna dla mnie informacja?

    1,5 obrotu z naprawde minimalnymi groszami, po równo w kazda strone

    --
    Rafal - Tarnów
    rafal.tarnow ( malpa ) gazeta.pl



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: