-
1. Data: 2010-09-10 14:57:17
Temat: Problem po wymianie magla
Od: Dyrdymalek <d...@g...com>
Pacjent - Astra G (2003r).
Magiel regenerowany. Po montazu mam mniejszy zakres obrotu kierownica,
czyli w lewo pelne dwa obroty, w prawo 1 i 3/4. Ktos zna przyczyne
takiego stanu?
Czy do tego auta (ze wspomaganiem) sa rozne typy maglownic? Pytam, bo
magiel kupilem w firmie A, a wymienialem ja w firmie B i oczywiscie
nikt sie nie poczuwa do winy.
Silnik Z18XE.
Pozdrawiam.
-
2. Data: 2010-09-10 15:46:11
Temat: Re: Problem po wymianie magla
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Uzytkownik "Dyrdymalek" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
> Magiel regenerowany. Po montazu mam mniejszy zakres obrotu
> kierownica,
> czyli w lewo pelne dwa obroty, w prawo 1 i 3/4. Ktos zna
> przyczyne
> takiego stanu?
A dawniej bylo ile ? 2*2, czy 2* 1 i 7/8 ?
Pewnie ci ustawili na poczatku nie na srodku, potem nadziali
kierownice tak zeby byla prosta, potem regulowali na drazkach zeby
i kola byly proste.
Suwmiarka w dlon i zmierzyc zakres ruchu przekladni w obie strony.
Trzeba ustawic przekladnie w polowie, zdjac kiere, zalozyc prosto,
a potem wyregulowac drazki.
J.
-
3. Data: 2010-09-10 16:26:11
Temat: Re: Problem po wymianie magla
Od: Dyrdymalek <d...@g...com>
On 10 Wrz, 15:46, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> A dawniej bylo ile ? 2*2, czy 2* 1 i 7/8 ?
>
> Pewnie ci ustawili na poczatku nie na srodku, potem nadziali
> kierownice tak zeby byla prosta, potem regulowali na drazkach zeby
> i kola byly proste.
> Suwmiarka w dlon i zmierzyc zakres ruchu przekladni w obie strony.
>
> Trzeba ustawic przekladnie w polowie, zdjac kiere, zalozyc prosto,
> a potem wyregulowac drazki.
Czy przed operacja bylo 2*2 czyli 2*1 i 7/8 nie pamietam. Z pewnoscia
zakres w obie strony byl taki sam (lub niewiele inny) i na pewno ruch
w prawa strone byl wiekszy. W kazdym razie mozliwe jest, jak
sugerujesz, ze teraz w lewo mam za duzo a w prawo za malo. Z zeznan
montujacego wynika ze wogole nie zdejmowal kierownicy, oraz ze w tym
aucie magiel mozna zamontowac wylacznie w jeden sposob (cokolwiek to
znaczy) i nie ma mozliwosci regulacji na drazkach w takim zakresie aby
"zabrac" te cwierc obrotu. Wine oczywiscie przerzuca na zle zlozona
maglownice.
Moze jest tu uzytkownik Astry ktory sprawdzi zakres obrotu kierownicy
w swoim aucie i podzieli sie ta cenna dla mnie informacja?
Pozdrawiam
-
4. Data: 2010-09-12 11:17:22
Temat: Re: Problem po wymianie magla
Od: "Rafal..." <r...@i...addr.arpa>
Uzytkownik "Dyrdymalek" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
dyskusyjnych:6619b5a3-6664-43dc-8945-
>
> Moze jest tu uzytkownik Astry ktory sprawdzi zakres obrotu kierownicy
> w swoim aucie i podzieli sie ta cenna dla mnie informacja?
1,5 obrotu z naprawde minimalnymi groszami, po równo w kazda strone
--
Rafal - Tarnów
rafal.tarnow ( malpa ) gazeta.pl