-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
stuttgart.de!news.belwue.de!kanaga.switch.ch!switch.ch!feeder.news-service.com!
feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.com!i17g2000vbq.goo
glegroups.com!not-for-mail
From: Dyrdymalek <d...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem po wymianie magla
Date: Fri, 10 Sep 2010 07:26:11 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 24
Message-ID: <6...@i...googlegroups.com>
References: <2...@f...googlegroups.com>
<i6dcr3$jc7$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 217.8.177.140
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
X-Trace: posting.google.com 1284128771 16855 127.0.0.1 (10 Sep 2010 14:26:11 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Sep 2010 14:26:11 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: i17g2000vbq.googlegroups.com; posting-host=217.8.177.140;
posting-account=9eEIUAoAAAA3DiczKwatsdiH_WS6Ga2_
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.8)
Gecko/20100722 Firefox/3.6.8 ( .NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309837
[ ukryj nagłówki ]On 10 Wrz, 15:46, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
> A dawniej bylo ile ? 2*2, czy 2* 1 i 7/8 ?
>
> Pewnie ci ustawili na poczatku nie na srodku, potem nadziali
> kierownice tak zeby byla prosta, potem regulowali na drazkach zeby
> i kola byly proste.
> Suwmiarka w dlon i zmierzyc zakres ruchu przekladni w obie strony.
>
> Trzeba ustawic przekladnie w polowie, zdjac kiere, zalozyc prosto,
> a potem wyregulowac drazki.
Czy przed operacja bylo 2*2 czyli 2*1 i 7/8 nie pamietam. Z pewnoscia
zakres w obie strony byl taki sam (lub niewiele inny) i na pewno ruch
w prawa strone byl wiekszy. W kazdym razie mozliwe jest, jak
sugerujesz, ze teraz w lewo mam za duzo a w prawo za malo. Z zeznan
montujacego wynika ze wogole nie zdejmowal kierownicy, oraz ze w tym
aucie magiel mozna zamontowac wylacznie w jeden sposob (cokolwiek to
znaczy) i nie ma mozliwosci regulacji na drazkach w takim zakresie aby
"zabrac" te cwierc obrotu. Wine oczywiscie przerzuca na zle zlozona
maglownice.
Moze jest tu uzytkownik Astry ktory sprawdzi zakres obrotu kierownicy
w swoim aucie i podzieli sie ta cenna dla mnie informacja?
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.10 11:17 Rafal...
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-24 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=