-
Data: 2019-02-02 01:36:26
Temat: Re: Problem plecakowy z wariantami
Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu piątek, 1 lutego 2019 22:16:25 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> W dniu piątek, 1 lutego 2019 22:02:34 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> > W dniu piątek, 1 lutego 2019 21:25:38 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> > > On Friday, February 1, 2019 at 11:59:43 AM UTC+1, fir wrote:
> > > > W dniu piątek, 1 lutego 2019 04:57:03 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> > > > > On Friday, February 1, 2019 at 3:45:32 AM UTC+1, fir wrote:
> > > > > > W dniu niedziela, 27 stycznia 2019 22:41:18 UTC+1 użytkownik Roman Tyczka
napisał:
> > > > > > > On Sun, 27 Jan 2019 21:56:33 +0100, Borneq wrote:
> > > > > > > > W dniu 27.01.2019 o 21:54, Borneq pisze:
> > > > > > > >> W dniu 27.01.2019 o 21:27, Borneq pisze:
> > > > > > > >>> https://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_plecakowy
> > > > > > > >>
> > > > > > > >> z drugiej strony nie chodzi mi o to by jeden plecak był najlepiej
> > > > > > > >> wypełniony, ale by było jak najmniej plecaków
> > > > > > > > czyli co innego: https://en.wikipedia.org/wiki/Bin_packing_problem
> > > > > > >
> > > > > > > Bloga sobie załóż.
> > > > > > >
> > > > > > > https://www.blogger.com/blogger.g#welcome
> > > > > > >
> > > > > > wg mnie problemem broneq jest nie tyle ze
> > > > > > pisze posty i na nie odpowiada - tylko ze jego pisaniny sa nieciekawe i
natchnione jakas denna szajba - W pewnym sensie traktuje broneq jako parodie czy moze
raczej karykature samego siebie tyle ze zdecydowan ie niezbyt udana ;c (nardzio wasko
zakresowa i z dolaczona glupota i szajbą)
> > > > > >
> > > > > > broneq nie spelnie podstawowych wymogow, np nie potrafi nawet zadac
poprawnie pytania o tyle robi wrazenie inwalidy umyslowego, (itd itd, o tyle
dolaczylbym go do znanego zestawu inwalidow umyslowych jak np ramine i spolka... )
> > > > >
> > > > >
> > > > > Co słychać Kapitanie Fir, bo u nas po staremu:
> > > > > https://img3.dmty.pl//uploads/481_600.jpg
> > > > >
> > > > > Pozdrawiam
> > > >
> > > > no u mnie raczej po nowemu, sporo sie zmienilo, mniej koduje wiecej
zajmowalem sie innymi sprawami
> > >
> > > No ale ja właśnie pytam co ciekawego (i nudnego) kodujesz, nawet jeśli mniej.
> > > Pozdrawiam
> >
> > pisalem ostatnuio na grupie o tym, gdzies niedaleko jest opis
> >
> > np napisalem asembler x86 (generuje exeki) o nazwie org-asm )organic assembler) i
zaczalem pisac kompilator hipermodulowego c o nazwie "furia" (projekt zaczety okolo 8
lat temu 11.11.11 o 11:11:11)
> >
> > pozatym pisze blbliteke do pracy z tekstami i resizowalnymi tablicami o nazwie
sicl.c (sickle.c) .. no i jeszcze tam kilak projektow, edytor tekstu itd
> >
>
> procz tego paczke projektow graficznych na mojej bibliotece green.fire.dll... plus
snuje troche rozwazan na temat fabul
> gier przygodowych (co nie jest kodem ale jest z dziedziny i poswiecilem na to
dostatecznie duzo czasu by to tu wymienic, choc rezutltatow widocznych to nie dalo)
>
> 1. orgazm i furia
> 2. sickle.c (i jej ew aplikacje)
> 3. green fire.dll (i jej ew liczne aplikacje/prototypy)
> 4. rozkminki na temat scenopisarstwa
>
> z tym ze ak naprawde wiekszosc tego lezy
> raczej odlogiem, jesli juz mialbym cos robic to chyba w punktach 2 i 4 (ale o tym
kiedy indziej)
>
>
> > obecnie wiecej pisuje na comp.lang.c,
> > a wogole ostatnio mam tyle zamieszania
> > i bulu zempof (i inn) ze wogole nie koduje... mysle raczej o tej sprawie w sadzie
bo ciezko mi sie pogodzic z wyrwaniem mi zeba bez mojej zgody
> >
> > ale jak odpoczne to costam pokoduje
W grach komputerowych mnie zawsze najbardziej fascynowało AI. Jak zrobić w
każdej grze przeciwników z regulowaną inteligencją? Mało grywam w gry 3D,
ostatnio intensywnie grałem wiele lat temu w starego Warcraft III. Można
było ustawić tylko kilka poziomów komputera. Gdy się raz wygrało na
jednej planszy to potem gra robiła się nudna. Można było w ten sam sposób
wygrywać w kółko. Moim zdaniem powinien być płynny regulator inteligencji
np. od 1 do 100 i random seed od 0 do 4mld. Na każdym seedzie rozgrywka
powinna być zasadniczo inna. Ciekawe czy w praktyce możliwe byloby uzyskanie
tak regulowanej inteligencji komputerowego przeciwnika.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.19 11:13 fir
- 03.02.19 22:10 fir
- 19.02.19 15:03 Queequeg
- 19.02.19 16:00 Roman Tyczka
- 19.02.19 16:12 Queequeg
- 19.02.19 16:38 Roman Tyczka
- 19.02.19 16:42 Queequeg
Najnowsze wątki z tej grupy
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=