  • Data: 2011-08-05 19:24:12
    Temat: Re: Problem na styku dysku i mobo
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Muszę w kompie z płytą GA-K8VT800 wymienić dysk.

    W pierwszej kolejności do wymiany jest raczej płyta. Na jakąś z normalnym
    chipsetem. To, że przy okazji wymienisz też procesor, wyjdzie tylko na
    zdrowie temu komputru. Pakowanie współczesnego sprzętu do konstrukcji
    opartej na VIA&AMD daje w rezultacie Trabanta z silnikiem Polo. Komfort
    użytkowania podobny, za to obciach dużo większy.

    > Poprzednio był samsung 80G ze zworką ograniczającą transfer do 1,5G.

    Czyli ten Trabant jechał w dodatku z zaciągniętym hamulcem.

    > Podłączam Seagate STX-3510 250G i BIOS go nie wykrywa.
    > Dysk nie ma tej zworki (nawiasem mówiąc to jest
    > mniejsza niż zwykle zworka i nawet takiej nie mam pod ręką)

    Weź szczypce i wygnij te styki, aż się zetkną. W razie czego kapnij kroplę
    cyny.

    JoteR