  • 31. Data: 2010-08-03 12:42:48
    Temat: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Rowerzystę nie lepiej, bo będziesz musiał go wyprzedzać po każdym
    > skrzyżowaniu,
    [...]

    W dużym korku rowerzysta odjedzie na tyle daleko, że nie wyprzedzisz.

  • 32. Data: 2010-08-03 12:44:57
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Więc jeśli gdzieś mnie omija/wyprzedza rowerzysta, to zazwyczaj przed
    > światłami i na bank będę go musiał wyprzedzać jeszcze do następnym świateł.
    > Takoż ułatwianie mu przeciskania się jest dokładnie sprzeczne z moim
    > interesem.

    A jaką prędkość rozwiniesz między światłami? Bo zdarza się, że auto nie
    przekroczy 30 km/h gdy już trzeba hamować, a dla co niektórych
    rowerzystów (np. nie chwaląc się dla mnie) jest to prędkość osiągalna i
    możliwa do utrzymania.

  • 33. Data: 2010-08-03 12:49:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:i38rv9$tjl$2@polsl.pl...
> [...]
    > interesem.

    >A jaką prędkość rozwiniesz między światłami?

    Większą niż rower, spokojna głowa.
    Daruj sobie teoretyzowanie, ja mówię o praktyce.

    BTW: Nie zamierzam ułatwiać pedalarzom niezgodnych z prawem manewrów, które
    dodatkowo narażają mnie na późniejsze niedogodności, niezależnie od tego czy
    Ci się to podoba czy nie, więc możesz już zakończyć ten temat.

  • 34. Data: 2010-08-03 12:56:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 03 Aug 2010 12:11:07 +0200, osobnik zwany P_ablo
    wystukał:

    > Motocyklisci sa NAJWAZNIEJSI, to oni ustanowili nowe pojecie w PoRD -
    > miedzypas ;).

    możę jednak poczytaj ten PoRD i zacznij rozumieć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2010-08-03 13:00:33
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    > Większą niż rower, spokojna głowa.
    > Daruj sobie teoretyzowanie, ja mówię o praktyce.

    Ja też. Widocznie tylko mówimy o różnych drogach, różnych skrzyżowaniach
    i różnych korkach.

  • 36. Data: 2010-08-03 13:05:10
    Temat: Re: Problem motocyklistów wzgledem samochodów
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Dnia pięknego Tue, 03 Aug 2010 12:11:07 +0200, osobnik zwany P_ablo
    > wystukał:

    > możę jednak poczytaj ten PoRD i zacznij rozumieć
    Szkoda zachodu, nie zrozumie, to taki beton odporny na zrozumienie.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 37. Data: 2010-08-03 13:12:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:i38ssh$tjl$3@polsl.pl...
    > Większą niż rower, spokojna głowa.
    > Daruj sobie teoretyzowanie, ja mówię o praktyce.

    >Ja też. Widocznie tylko mówimy o różnych drogach, różnych skrzyżowaniach i
    >różnych korkach.

    To chyba jest oczywiste.

  • 38. Data: 2010-08-03 22:37:13
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Naprawdę liczycie, że on to przeczyta, albo co więcej Wam odpowie? ;-)

    No pewnie że czytam. Inaczej nie pisałbym.
    Zawsze się można czegoś nauczyć od bliźnich
    naszych. I o to mi chodzi. Mnie przeszkadza
    gwóźdź w bucie w postaci niespodziewanych
    motocyklistów na motocyklach, bo mnie stresują
    nonszalancją wobec przepisów. Okazuje się,
    że nie każdemu to przeszkadza.

    Tutaj czytam, że to jest zjawisko całkiem
    normalne i że nie ma co "bić piany".
    Czyli to ja jestem niedostosowany. To jest
    dla mnie ważna wskazówka. Muszę się częściej
    oglądać za siebie (przy pomocy lusterka),
    bo motocykliści mają prawo przekraczać linię
    ciągłą - jak tu czytam. Żaden z wyprzedzających
    mnie motocyklistów nie mieścił się (na razie)
    pomiędzy mną a ww. linią. A więc nie miałem racji
    krytykując napisy wzywające do większej tolerancji
    wobec motocyklistów. Większość z dyskutantów
    dostosowuje się do tego wezwania. A zatem i ja
    powinienem.

    Jan

  • 39. Data: 2010-08-03 22:41:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > krytykując napisy wzywające do większej tolerancji
    > wobec motocyklistów. Większość z dyskutantów
    > dostosowuje się do tego wezwania. A zatem i ja

    Brawo.
    Bardzo sensownie.
    Dopóki rzeczywistość się nie zmieni, trzeba ją brać taką, jaka jest.

  • 40. Data: 2010-08-03 22:51:34
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Budzik pisze:

    > podkrec jasnosc.
    > przeszkadzaja ci motocyklisci wyprzedzajacy cie, jak stoisz w korku?

    Nadinterpretacja, kolego. Potraktuj moją wypowiedź dosłownie.
    I nic więcej. Nie przeszkadza mi ktoś, kto mnie wyprzedza.
    Przeszkadza mi ktoś, kto mnie zaskakuje lekceważeniem
    przepisów. Ja jestem typowy, chcę mieć spokój i cało
    dojechać do celu. Cało - i cieleśnie, i karoseryjnie.
    A na dodatek chcę być w porządku wobec innych. Ale
    niektórzy mają mnie w d. Jak również wszystkich innych
    na drodze. Zajeżdżają drogę bez kierunkowskazów, zmieniają
    zamiary (np. kierunek jazdy) co kilkadziesiąt metrów
    i nie sygnalizują mi tego, choć prawo im to nakazuje.
    To mnie męczy i uprzykrza jazdę. Marzę sobie, żeby kiedyś,
    jeszcze za mojego życia, pojazdy na drogach były prowadzone
    przez automaty. Mógłbym się zdrzemnąć...

    Jan