    From: Jan <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem motocyklistów względem samochodów
    Date: Tue, 03 Aug 2010 22:37:13 +0200

    Cavallino pisze:

    > Naprawdę liczycie, że on to przeczyta, albo co więcej Wam odpowie? ;-)

    No pewnie że czytam. Inaczej nie pisałbym.
    Zawsze się można czegoś nauczyć od bliźnich
    naszych. I o to mi chodzi. Mnie przeszkadza
    gwóźdź w bucie w postaci niespodziewanych
    motocyklistów na motocyklach, bo mnie stresują
    nonszalancją wobec przepisów. Okazuje się,
    że nie każdemu to przeszkadza.

    Tutaj czytam, że to jest zjawisko całkiem
    normalne i że nie ma co "bić piany".
    Czyli to ja jestem niedostosowany. To jest
    dla mnie ważna wskazówka. Muszę się częściej
    oglądać za siebie (przy pomocy lusterka),
    bo motocykliści mają prawo przekraczać linię
    ciągłą - jak tu czytam. Żaden z wyprzedzających
    mnie motocyklistów nie mieścił się (na razie)
    pomiędzy mną a ww. linią. A więc nie miałem racji
    krytykując napisy wzywające do większej tolerancji
    wobec motocyklistów. Większość z dyskutantów
    dostosowuje się do tego wezwania. A zatem i ja
    powinienem.

    Jan