  • Data: 2009-06-13 13:09:54
    Temat: Re: Problem lekko OT, ale w WinAVR ;-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Jun 2009 13:37:15 +0200, Grzegorz Kurczyk wrote:

    >To dlaczego w przytoczonej funkcji SetEncoder też tak nie zrobił ?

    No bo tam nie bylo takiej potrzeby :-)

    Jak sam zreszta zauwazyles - dodanie volatile zaowocowalo dluzszym
    kodem. No to slusznie bez volatile zoptymalizowal do krotszego :-)

    Inna sprawa ze ta kompilacja dziwna jakas i wcale niepotrzebnie
    dluzsza.

    >Ufff... kończmy tę dyskusję, bo się mały flejmik robi :-)
    >Kolega Zbych podał konkretne i skuteczne rozwiązanie problemu, choć
    >nadal nie mogę zrozumieć czemu akurat tak się dzieje ? Cóż trzeba
    >przyjąć to na "wiarę", że tak ma być i koniec ;-)

    No coz - moral z tego taki ze czasem warto w kod wynikowy zajrzec.
    Czlowiek sie czegos moze dowiedziec.

    Inna sprawa ze w tym miejscu to volatile powinienes z przyzwyczajenia
    pisac :-)

    J.