  • Data: 2013-11-04 13:05:52
    Temat: Re: Problem (chyba) ze ścieżka rf do anteny
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Nov 2013 09:43:36 +0100, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Mylisz impedancję z tłumiennością. Na dokładkę mylisz elementy
    > częstotliwość przenosi. Ma się to nijak do niezależności impedancji
    od
    > częstotliwości.

    Rozumiem, że odnosisz się do lini?

    Zawsze intuicyjnie podchodziłem do impedancji elementow C/L, łączac
    jej zależność z f (lub okresem), bo występuje we wzorze na np.
    kondensatora - j/(2pifC) lub dla cewki j?L.

    Jednak człowiek uczy się całe życie za wyjątkiem lat szkolnych :-)
    (przyznaję kompletnie nic mi się nie utrwaliło z wykładów z linii
    długiej).

    --
    Marek