  • Data: 2009-05-20 15:45:59
    Temat: Re: Proble z zielonym obrazem.
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprzęt podczas remontu był należycie zabezpieczony więc to odpada.
    > Chodzi mi po głowie, że jednak może źle go podpiąłem, nie docisnąłem
    > kabli itp
    Czy po też? Jeśli to było malowanie, to czy sprawdziłeś wilgotność
    pomieszczenia?
    HDMI to przesył cyfrowy, więc odpada. Mogłeś podczas podlączania /
    odłączania naruszyć połączenia na płycie TV, ale wtedy wyłączenia i
    ponowne włączenia mogłyby naprawiać z prawdopodobieństwem graniczącym z
    cudem. To zawilgocenie może być przyczyną, a raczej jego skutki, czyli np
    upływności na druku, pomiędzy ścieżkami na druku a elementami smd, lub w
    takich delikatnych elementach jak kondensatory, w których miniaturyzacja
    (smd) zjawisku sprzyja.