  • 21. Data: 2005-10-25 04:56:59
    Temat: Re: Pro Futuro w Katowicach - jak sobie obecnie radzą?
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Admin TVK Tel-Ka napisał(a):

    > Ale która ? Ta w Warszawie czy ta w Poznaniu ??

    Warszawie

    --
    Mateusz

  • 22. Data: 2005-10-25 07:14:57
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > grindej napisał(a):
    >
    > IMHO bramka miedzy TPNET a Futuro to nedza

    A która bramka każdego innego operatora z TPSA jest ok? Powiedz
    neostradowcom, żeby tyle nie ssali :]

    Pozdr.
    Wojtek

  • 23. Data: 2005-10-25 13:33:14
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Wojtasss <w...@k...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A która bramka każdego innego operatora z TPSA jest ok? Powiedz
> [...]

    Bramka ATM i Netii jest OK nie wiem jak wygląda sprawa z GTS ale słyszałem, że
    chodzi OK

  • 24. Data: 2005-10-25 14:01:19
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Wojtasss <w...@k...pl> wrote:
    > A która bramka każdego innego operatora z TPSA jest ok? Powiedz

    ATMAN.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 25. Data: 2005-10-28 08:09:22
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@l...freebsd.lublin.pl> napisał
    w wiadomości news:djldrf$1ta5$1@node1.news.atman.pl...

    > ATMAN.

    Każda sroczka swój ogonek chwali?

    Pozdr.
    Wojtek

  • 26. Data: 2005-10-28 08:33:45
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@u...pl>

    Wojtasss napisał(a):
    > Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@l...freebsd.lublin.pl> napisał
    > w wiadomości news:djldrf$1ta5$1@node1.news.atman.pl...

    > Każda sroczka swój ogonek chwali?

    no widac na twoim przykladzie ze tak.

  • 27. Data: 2005-10-28 08:34:45
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@u...pl>

    Wojtasss napisał(a):
    > Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A która bramka każdego innego operatora z TPSA jest ok? Powiedz
    > neostradowcom, żeby tyle nie ssali :]

    powiedz swojemu pracodawcy, zeby nie przycinal na klientach tylko
    zaplacil wiecej tepsie za porzadna bramke.

  • 28. Data: 2005-10-28 08:44:34
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Wojtasss <w...@k...pl> wrote:
    > Każda sroczka swój ogonek chwali?

    coz, jestem klientem, wiec widze jak dziala.

  • 29. Data: 2005-10-28 08:50:18
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    Użytkownik "kamil kapturkiewicz" <h...@u...pl> napisał w
    wiadomości news:djsnos$th2$1@87.204.65.1...

    >no widac na twoim przykladzie ze tak.

    Wybacz, ale nie rozumiem. Czy ja tu gdzieś coś chwaliłem (jakąś bramkę z
    TPSA, czy coś)? Czytam sobie Polipa i inne grupy i widzę, jak wszyscy
    narzekają na połaczenia z TPSA - a to man-y<->TPSA do kitu, a to futuro, a
    to znowu ktoś inny.... I nie wskazuje, który operator ma dobrą bramkę (w
    przeciwieństwie do przedmówcy), tylko zapytuje o takiego. No więc nie wiem,
    co Ci odpowiedzieć na Twoje stwierdzenie.

    Pozdr.
    Wojtek

  • 30. Data: 2005-10-28 08:56:46
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@l...freebsd.lublin.pl> napisał
    w wiadomości news:djsodi$25hs$1@node1.news.atman.pl...

    > coz, jestem klientem, wiec widze jak dziala.

    No i ok :) - zatem wiem, że masz organoleptyczne doświadczenie :-D

    Pozdr.
    Wojtek