  • 11. Data: 2005-10-19 09:25:52
    Temat: Re: Pro Futuro w Katowicach - jak sobie obecnie radzą?
    Od: "Wojtasss" <w...@k...pl>

    Witam

    Użytkownik "grindej" <g...@N...trzepak.pl> napisał w wiadomości
    news:dir7ph$bpr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    ... Wprawdzie po eth. nie grozi mi utrata przepustowości przez
    > nagłówki ATM, ale.. jak mają z punktami styku, łączami itp.. Wyrabiają się
    > przy swojej ilości klientów? Inaczej: czy łącze daje się wysycić do
    takiego
    > poziomu, jak w umowie? Pytam tu głównie użytkowników radiolinii
    > dedykowanych..

    Sprzedawane są usługi w warstwie IP i bez problemu osiągalne - na
    dedykowanej radiolini również.

    Pozdr.
    Wojtek

  • 12. Data: 2005-10-19 21:29:08
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > .... jak obecnie wygląda z łączami Futuro.. Bo wiem, że firma
    > miała różne okresy (szczególnie tragiczny wypadł po śmieci "Pik-netu" i
    > przejęciu go przez TDC Internet, gdy pod Futuro przepięło się pełno
    > "trzepaków").

    A probowałeś pomyśleć o ofercie 3s.pl? Przyłacza światłowodowe są już w
    bardzo wielu budynkach. Szkło, szkło, szkło, szkło! Własne szkło to coś co
    wygrywa z wszystkim!

    W.

  • 13. Data: 2005-10-20 07:59:11
    Temat: 3S.PL w Łabędach
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kiedy Panie Appel dokupiecie się do Łabęd
    Będzie to w tym stuleciu :)?

  • 14. Data: 2005-10-20 08:10:02
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Wojciech Apel <w...@n...pp.org.pl> napisał(a):

> [...]
    > bardzo wielu budynkach. Szkło, szkło, szkło, szkło! Własne szkło to coś co

    Niom, w 3s.pl to dopiero jest cała masa trzepaków.

  • 15. Data: 2005-10-21 20:07:59
    Temat: Re: 3S.PL w Łabędach
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > Kiedy Panie Appel dokupiecie się do Łabęd
    > Będzie to w tym stuleciu :)?

    1. Piszę się przez jedno "p".

    2. Łabędy.... pewnie kiedyś. Mamy w tej chwili inne priorytety. Ale pewnie
    kiedyś.

    W.

  • 16. Data: 2005-10-22 17:48:17
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    Sorki za te 2p :)
    Pytanie teoretyczne:
    czy jest możliwość wpięcia się do 3s za pomocą np.radiolinii 5ghz?

  • 17. Data: 2005-10-22 22:46:58
    Od: "Awex" <a...@d...tnijto.pl>

    W artykule news:djdu10$7hm$1@inews.gazeta.pl
    niejaki(a): Użytkownik z adresu m...@W...gazeta.pl napisał(a):

    > Sorki za te 2p :)
    > Pytanie teoretyczne:
    > czy jest możliwość wpięcia się do 3s za pomocą np.radiolinii 5ghz?

    Pewnie zalezy od "gdzie", mialem przez 10 miesiecy, teraz swiatelkiem,
    sprawowalo sie b.dobrze, teraz jeszcze lepiej.

    --
    * L.G.

  • 18. Data: 2005-10-24 18:35:40
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    grindej napisał(a):

    IMHO bramka miedzy TPNET a Futuro to nedza

    --
    Mateusz

  • 19. Data: 2005-10-24 21:28:03
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <djj97q$s2n$3@srv.cyf-kr.edu.pl> Mateusz Swatek napisał(a):

    > grindej napisał(a):
    >
    > IMHO bramka miedzy TPNET a Futuro to nedza

    Ale która ? Ta w Warszawie czy ta w Poznaniu ??

  • 20. Data: 2005-10-24 22:38:20
    Od: "MrG" <N...@n...pl>

    > tak mi sie cos wydaje ze jesli o lokalne peeringi chodzi to Futuro jest chyba
    > bardziej elastyczne niz Netia

    dokladnie ...
    pozatym zorganizowali krakowski ix dla swoich klientow wiec
    to zawsze jakis plus ... i wygoda.

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat