  • Data: 2005-02-15 17:07:56
    Temat: Re: Pro-Futuro
    Od: wm <n...@w...pn.wm> szukaj wiadomości tego autora

    To pewnie zależy od miasta ale we Wrocławiu ekipa Futuro jest OK.
    Czasami zdarza mi się dzwonić na komórki do nich o jakiś nieludzich
    godzinach i nikt nie ma o to pretensji (tzn. lokalnych ludzi nie numer
    serwisowy). Internet zawsze chodzi tak szybko jak jest w umowie: czy to
    radiolinia czy lmds-y. Jak zdarzyło się, że siadło w nocy, to facet
    jechał po 22 naprawić.
    Jak mam porównać z innymi "wielkimi" (nie mówię o gts bo nie znam) to
    jest dobrze.