  • Data: 2005-02-16 11:05:05
    Temat: Re: Pro-Futuro
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Feb 2005 16:58:48 +0100 I had a dream that barcz
    <b...@p...viknet.pl.tnij_ogon> wrote:
    >GTSowy SAF mam z 10Mb FDX, a FUTUROwy 100Mb FDX - nie było z żadnym z nich
    >problemów.
    >Jakieś insynuacje? :]

    Nie, poza tym, że stosowane 10 Mbps FDX w XXI wieku jest archaiczną
    bzdurą, to nic nie mówię ;)

    Technologia LMDS nawet nie jest taka zła, a SAF już w ogóle są
    fajne, tylko te Ethernety, co tam ładują, to głupota skrajna :)

    --
    Grzegorz Janoszka