-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: DoQ <p...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prius kontra M3
Date: Wed, 02 Nov 2011 21:50:13 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 14
Message-ID: <j8safh$kpr$1@mx1.internetia.pl>
References: <j8s99n$eq0$1@mx1.internetia.pl> <j8s9ls$g83$2@mx1.internetia.pl>
<j8sa8t$k2n$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 178-36-40-35.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1320267057 21307 178.36.40.35 (2 Nov 2011 20:50:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Nov 2011 20:50:57 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j8sa8t$k2n$1@mx1.internetia.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.23) Gecko/20110920
Thunderbird/3.1.15
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2410631
[ ukryj nagłówki ]W dniu 02-11-2011 21:46, Przemysław Czaja pisze:
>> Szkoda że zapomniałeś dodać, iż Prius łachany był na 100% swoich
>> możliwości.
> To jest jakieś osiągnięcie? Auto musi byż żyłowane na 100% swoich
> możliwości spalając przy tym więcej paliwa, żeby dorównać czemuś co
> pracuje na 10% swoich możliwości a nie zostało stworzone do odświeżania
> powietrza. Faktycznie osiągnęcie :)
Wydaje Ci się M3 piłowana na 100% swoich możliwości nadal będzie spalać
tyle co prius? :)
Pozdrawiam
Paweł
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.11 21:53 Waldek Godel
- 02.11.11 21:55 Mumin
- 02.11.11 21:58 to
- 02.11.11 22:00 DoQ
- 02.11.11 22:02 to
- 02.11.11 22:04 DoQ
- 02.11.11 22:12 Witoldo
- 02.11.11 22:16 to
- 02.11.11 22:25 Przemysław Czaja
- 02.11.11 22:29 DoQ
- 02.11.11 22:30 Waldek Godel
- 02.11.11 22:41 to
- 02.11.11 22:43 DoQ
- 02.11.11 22:49 Tomasz Pyra
- 02.11.11 22:53 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe