    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Date: Sat, 30 Oct 2010 23:40:42 +0200

    James wrote:
    > "AZ" wrote...
    >> <http://moto.money.pl/wiadomosci/motocykle/artykul/u
    nia;europejska;-;ograniczenia;dla;motocyklistow,51,0
    ,700723.html>

    > ***
    > No to tragedia! Teraz bedzie wiadomo, ze cos jest nie tak w silniku. Jak
    > prawdziwy motocyklista to przezyje?

    Tragedia, bo oznacza formalne zabronienie stosowania gaznikow.

    > ***
    > Koniec swiata, nie bedzie mozna mozna zmieniac ustawien i uzyskac
    > kolejne 0,1KM bez zapalenia sie kontrolki bledu!

    Nie, nie bedzie mozna zestroic motocykla pod inne wydechy i filtry.

    > ***
    > Szlifierka katowa bedzie idealnym specjalistycznym narzedziem do tego
    > celu. I debile nadal beda zakladac puste puszki, bo glosne wydechy
    > przeciez ratuja zycie...

    Oprocz fabrycznych i pustych jest cala gama po srodku. Ale debile nie
    rozumieja, ze ktos moze miec inne upodobania.

    > ***
    > Ciekawe ile trzeba bedzie czekac na kabelek do laptopa i prosty soft na
    > Allegro ;) Nie sadze, zeby bylo inaczej niz w przypadku samochodow, wiec
    > bedzie standardowy protokol, zeby np przy przegladzie mozna bylo
    > sprawdzic czy jest ok.

    Moze tak, moze nie. To nie zawsze jest takie proste, nie we
    wspolczesnych pojazdach.

    > ***
    > Kolejna tragedia. Przeciez 100KM to zabawka dla dziecka. Nie da sie juz
    > zyc, bo taka moc wystarczy tylko do jazdy w korku... wyprzedzic tym sie
    > juz przeciez nie da. Rowerami beda nasz objezdzac.

    Tragedia, bo ktos kolejny raz usrednia spoleczenstwo i uwaza, ze
    czlowieka trzeba bronic przed nim samym. Sam sobie potrafie dobrac moc
    motocykla pod zastosowanie i sobie nie zycze zeby ktos mi mowil jaka
    jest wlasciwa i jaka mi wolno. A ty, jak chcesz, to sobie jezdzij
    turystykiem 100ps w dwie osoby z bagazem, i niech ci kazde spotkane
    bemewe z dresami w srodku udowadnia, ze jest szybsze.

    > I tak dalej.... i tak dalej...
    > Na szczescie koniec swiata bedzie juz w 2012

    Radze wyprowadzci sie do szewcji, bedziesz szczesliwy. A nam daj tutaj
    zyc po naszemu, korzystajac z wolnosci, ktora od ledwie 20 lat sie cieszymy.

    > --
    > Pozdro
    > James - aspolecznik z cichym wydechem i sprawnym ukladem spalania

    Koc. Debil.