  • Data: 2010-10-30 22:16:53
    Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "kocyk" wrote...
    > James wrote:
    >> "AZ" wrote...
    >>> <http://moto.money.pl/wiadomosci/motocykle/artykul/u
    nia;europejska;-;ograniczenia;dla;motocyklistow,51,0
    ,700723.html>

    > Tragedia, bo oznacza formalne zabronienie stosowania gaznikow.

    A produkuje sie jeszcze motocykle gaznikowe? A nadal produkowalo by sie w
    2017 roku?

    > Nie, nie bedzie mozna zestroic motocykla pod inne wydechy i filtry.
    Cale szczescie. Debile beda mieli mniejsze mozliwosci ryczenia jak opetani.
    A madrzejsi i tak sobie poradza.

    > Oprocz fabrycznych i pustych jest cala gama po srodku. Ale debile nie
    > rozumieja, ze ktos moze miec inne upodobania.
    Debile po prostu nie lubia ryczacych silnikow. Moze tez nie rozumieja, ze
    odglos podobny do przewalajacego sie wiadra srub wydobywajacy sie ze sporta
    w czerwonym polu oznacza dla innego debila "soczysty bas". Chcesz ryczec,
    jedz na pustynie. Chcesz mieszkac w spoleczenstwie to zachowuj sie zgodnie z
    zasadami spoleczenstwa.

    > Tragedia, bo ktos kolejny raz usrednia spoleczenstwo i uwaza, ze czlowieka
    > trzeba bronic przed nim samym. Sam sobie potrafie dobrac moc motocykla pod
    > zastosowanie i sobie nie zycze zeby ktos mi mowil jaka jest wlasciwa i
    > jaka mi wolno. A ty, jak chcesz, to sobie jezdzij turystykiem 100ps w dwie
    > osoby z bagazem, i niech ci kazde spotkane bemewe z dresami w srodku
    > udowadnia, ze jest szybsze.
    Moze wlasnie dobrze, ze nie bedziesz mogl udowadniac, ze jestes najszybszy.
    Skoro na tym Ci wlasnie zalezy, to przeciw Tobie jest skierowana ta
    inicjatywa. Jezeli nie musisz udowadniac niczego, a po prostu jedziesz dla
    siebie to takie ograniczenie zupelnie Cie nie dotknie.

    > Radze wyprowadzci sie do szewcji, bedziesz szczesliwy. A nam daj tutaj zyc
    > po naszemu, korzystajac z wolnosci, ktora od ledwie 20 lat sie cieszymy.
    Wolnosc powinna byc, ale zachowania aspoleczne o tym raczej nie swiadcza.
    Trzeba sie z tym pogodzic, ze nie zawsze i nie wszedzie mozna robic co sie
    chce. Gdyby kazdy robil co chce i jak chce to nie byla by wolnosc. Jest na
    to inne okreslenie....

    > Koc. Debil.
    Anem

    James