  • 11. Data: 2011-10-03 13:32:55
    Temat: Re: Prezes VW o Hyundaiu i30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-10-2011 12:53, Karolek pisze:
    >> Waldek jest prezesem zarządu VW??
    > Wyczytales to z tego zdania?

    Często zdarza Ci się odpowiadać wielokrotnie na ten sam post?;)

    > Nie badz smieszny. Jezeli istnialby problem z jakims rozwiazaniem
    > gwarantuje Ci, ze nikt, a w szczegolnosci prezes nie roztrzasalby tego
    > na wystawie i w obecnosci kamer.
    > Wtorna rzecza jest to, ze ten problem nie istnieje... to tylko woda na
    > mlyn dla Waldko podobnych matolkow.

    Dlatego Ty powinieneś zostać prezesem Volkswagen AG. Nie dość, że nie
    popełniłbyś międzynarodowej "gafy", to jeszcze kazałbyś rozstrzelać
    przeciwników marki.

    > Zreszta kazdy, kto mial odrobine wieksza stycznosc z BMW, VW i
    > pochodnymi wie, ze zadna raczka od regulacji nie skrzypi.

    Akurat VW to specjalnie jakością nie grzeszy.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2011-10-03 14:14:58
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-03 13:32, DoQ pisze:

    > Często zdarza Ci się odpowiadać wielokrotnie na ten sam post?;)

    Tylko wtedy, kiedy chce cos dopisac.
    Czy to jakis problem?

    > Dlatego Ty powinieneś zostać prezesem Volkswagen AG. Nie dość, że nie
    > popełniłbyś międzynarodowej "gafy",

    Wow, ale gafa... normalnie -50% na akcjach, ten prezes to niezly jelop.
    Nie badz smieszny.

    > to jeszcze kazałbyś rozstrzelać
    > przeciwników marki.

    Bynajmniej.
    VW ani mnie grzeje, ani ziebi. Nawet z BMW nie czuje sie jakos
    specjalnie zwiazany, ot mam i tyle. Nie dorabiam ideologii jak Waldek.
    A ze mialem w swoim zyciu kilka aut z tego koncernu to zabieram glos.
    Czy to tez jakis problem?

    > Akurat VW to specjalnie jakością nie grzeszy.

    A czy ja napsialem, ze to doskonale auta?
    Nie bronie ani VW ani BMW, maja swoje mankamenty, czy duzo czy malo to
    juz inna historia, ale bzdur nie trawie, szczegolnie w wydaniu Waldka.
    Te waldkowe sensacje sa na poziomie fanow topgear... wielu to bawi i cieszy.

    --
    Karolek