  • 1. Data: 2012-11-08 02:21:08
    Temat: Prezentacja numeru dzwoniacego na monitorze LCD
    Od: "TonyS" <t...@s...be>

    Dobry wieczor,

    sen z powiek spedza mi nastepujaca sytuacja (bo jest mocno meczaca): miasto
    wojewodzkie, 700.000 mieszkancow, osiedle niedaleko centrum miasta, typowy
    blok z wielkiej plyty i 2 operatow gsm (nazwy pomine) w telefonie dual sim.
    O ile z operatorem [A] nie ma wiekszych problemow jesli chodzi o jakosc
    polaczen, tak z operatorem [B] jest spory klopot. O ile stoje przy oknie lub
    jestem na balkonie - jakosc rozmow jest (bardzo) dobra; wystarczy zas, ze
    zaczne sie krecic po przedpokoju - czyli w srodku mieszkania - zasieg, w tym
    jakosc polaczen drastycznie spada, kreski znikaja z wyswietlacza (i nie
    chodzi tu o baterie;)). Czesto jest tak, ze jak chce gdzies zadzwonic to jak
    robot zasuwam do okna :( poniewaz nie moge sie polaczyc.Pomyslalem sobie, ze
    zepne sluchawke po BT z komorka, telefon zas rzuce przy oknie na parapet.
    Czy jest moze jakas aplikacja/sposob aby numer dzwoniacy do mnie na komorke
    wyswietlal sie na ekranie monitora? Fajnie byloby takze, aby mozna bylo
    wybierac nr siedzac przy stole z telefonem lezacym przy oknie. Karta w Nokii
    E51 sprawuje sie ok (jest lepiej).

    Jakies pol roku temu testowalem usluge http://tele.play.pl/. Ogolnie
    spisywala sie dobrze, jednakze sluchawki z mikrofonem wpiete do komputera
    wydaly mi sie nieco archaiczne. Na warsztat wzialem sluchawke na BT. Po
    wielu probach udalo mi sie spiac sluchawke z BT wpietym do komputeraz PC -
    tak aby calosc byla widoczna w systemie (muzyke/film bez problemow player
    odtwarzal - bez
    wiekszych rewelacji - bylo ok). Wybierajac numer na wirtualnej klawiaturze
    mozna bylo nawiazac polaczenie - jednakze jakosc rozmow byla bardzo kiepska
    a glos byl przeunietey o okolo 1-2s. Temat zarzucilem, az do dzis.

    Telefon dual sim - made in china w wlasnym systemem.

    Pomyslalem sobie, ze moze da rade spiac komorke po BT z komputerem PC i
    zestawem sluchawkowym - zeby przynajmniej widac bylo na ekranie monitora kto
    dzwoni ;-)

    Jakies pomysly? Oprocz rozdzielenia kart do dwoch komorek i zapakowania
    karty do stacjonarnego aparatu gsm?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-11-08 11:03:49
    Od: ZeN <z...@n...eu>

    W dniu 2012-11-08 02:21, TonyS pisze:

> [...]
    > dzwoni ;-)
    >
    > Jakies pomysly? Oprocz rozdzielenia kart do dwoch komorek i zapakowania

    np. http://mobileways.de/products/remotepro/remote-profe
    ssional/

    połączenie: bt/wifi/usb

    ZeN

  • 3. Data: 2012-11-08 11:15:51
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    > wybierac nr siedzac przy stole z telefonem lezacym przy oknie. Karta w Nokii

    Moze to troche inny przyklad (TV miast monitor), ale...
    u mnie nawet na TV sie wyswietla numer osoby dzwoniacej na telefon.
    (wiem, czy sie spieszyc, czy olac, tzn nie chce mi sie ruszyc tylka z
    fotela).
    Usluga AllShare w samsungach.
    Niestety by rozmawiac, musisz podejsc do telefonu w miejscu jego
    rezydowania - w Twoim przypadku najlepszego sygnalu.

  • 4. Data: 2012-11-08 12:12:37
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Jakies pol roku temu testowalem usluge http://tele.play.pl/. Ogolnie
    czyli drugi operator to play, który może korzystać z playa, plusa i
    orange, więc drugi operator z lepszym zasięgiem to tmobile. Popatrz na
    brsearch gdzie masz i jakich operatorów BTSy. wsadź sim z playa do
    telefonu który znasz i możesz w nim wymusić tylko g2, albo tylko g3 - w
    zależności od nadajników i oczywiście zezwolić na roaming!!!

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-11-08 15:36:08
    Od: "TonyS" <t...@s...be>

    > np. http://mobileways.de/products/remotepro/remote-profe
    ssional/

    > połączenie: bt/wifi/usb

    Dzieki... chodzilo mi bardziej o soft na komputer PC. Telefon to dual sim
    made in china z BT.

  • 6. Data: 2012-11-08 15:37:15
    Od: "TonyS" <t...@s...be>

    > Usluga AllShare w samsungach.
    > Niestety by rozmawiac, musisz podejsc do telefonu w miejscu jego
    > rezydowania - w Twoim przypadku najlepszego sygnalu.

    tak czy siak dosc ciekawe.. ale nie bede kupowac tv ;-)

  • 7. Data: 2012-11-08 15:38:50
    Od: "TonyS" <t...@s...be>

> [...]
    > telefonu który znasz i możesz w nim wymusić tylko g2, albo tylko g3 - w
    > zależności od nadajników i oczywiście zezwolić na roaming!!!

    Dzieki za podpowiedzi, ale trenowalem temat na wszelkie sposoby. Roaming i
    zmiany opa nie pomagaja.

  • 8. Data: 2012-11-08 16:04:33
    Od: ZeN <z...@n...eu>

    W dniu 2012-11-08 15:36, TonyS pisze:

    > Dzieki... chodzilo mi bardziej o soft na komputer PC. Telefon to dual sim
    > made in china z BT.

    ?! no przecież to jest na komputer - są 2 aplikacje
    jedną instalujesz w telefonie a drugą na PC - przecież jakoś się to musi
    łączyć, tel robi za serwer a klienta masz na pc...
    Nie napisałeś tylko jaki masz system w tym fonie...
    Na E51 działa wyśmienicie

    ZeN

  • 9. Data: 2012-11-08 17:09:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ZeN" napisał:

    >>> np. http://mobileways.de/products/remotepro/remote-profe
    ssional/

    > ?! no przecież to jest na komputer - są 2 aplikacje
    > jedną instalujesz w telefonie

    Jak zainstalować aplikację *.sis w telefonie "dual sim made in china"?
    Tak z ciekawości tylko pytam...

    JoteR

  • 10. Data: 2012-11-08 21:48:20
    Od: ZeN <z...@n...eu>

    W dniu 2012-11-08 17:09, JoteR pisze:

    > Jak zainstalować aplikację *.sis w telefonie "dual sim made in china"?
    > Tak z ciekawości tylko pytam...
    > JoteR

    Te, manipulant, czemu cytujesz wybiórczo...
    dalej było:

    "Nie napisałeś tylko jaki masz system w tym fonie...
    Na E51 działa wyśmienicie"

    Wspomniał o E51, dlatego dałem przykład aplikacji na nokię,
    a w domyśle "poszukaj podobnej aplikacji" na swój telefon ;)

    ZeN