  • Data: 2020-03-03 13:58:33
    Temat: Re: Prezent
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 29.02.2020 o 21:28, J.F. pisze:

    >Wymieniam samochód na nowy co 6-7 lat. I do samego końca kręcą

    Ale taki nowy fabrycznie, czy nowy kilkuletni ?

    >rozrusznikiem jak na początku. Ostatni raz mi akumulator padł w

    I tak ogolnie powinno byc, ale potem ktos kupuje od Ciebie ten
    samochod ... i co - tez ma 6-7 lat pojezdzic dalej na tym samym
    akumulatorze ?
    Czemu nie, ale potem kupuje kolejna osoba :-)

    Choc czasem nowo kupiony akumulator krocej wytrzymuje ... ale wiadomo,
    w takim starym samochodzie nie zawsze alternator dziala sprawnie, i
    akumulator cierpi.
    Pare innych przyczyn cierpienia tez jest znanych - glebokie
    rozladowania, dlugie ladowanie, wstrzasy, krotkie trasy itp.
    Czy nawet ... garaz masz ?

    Chocby takie kable zaplonowe - stare, auto trudniej zapala, trzeba
    dluzej krecic, a potem po miescie nie zdazy sie naladowac...

    >cienkocienko w zimie 1995 albo 1996, już nie pamiętam dokładnie.

    Ale tak, ze nie zapalil, czy padl kompletnie i musiales nowy kupic ?

    J.