  • Data: 2020-03-05 18:38:39
    Temat: Re: Prezent
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 marca 2020 01:41:32 UTC-6 użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Naprawdę czytam te historie o psujących się rzekomo szybciej niż dawniej
    > akumulatorach jak bajki o żelaznym wilku.
    >
    > Ojciec w latach 1970-1990 miał co ok. 5 lat nowego 125p a potem poldka i
    > wszystkie zimy to była walka z akumulatorami, ładowanie, dolewanie wody,
    > ale też kupowanie nowego.
    >
    > Do kupionego w 1993 cienkocienko też musiałem kupić nowy akumulator
    > bodajże w 1996. Od tego czasu (sprzedałem to cc w 1999) w ogóle nie
    > wiem, co to jest "problem z akumulatorem".
    >
    > MJ

    U mnie podobnie.
    we fiescie aku wytrzymal chyba 8 lat. A wykorzystywany na krotkich dystansach.

    we foce przynajmniej 4 lata a kupilem uzywany. No i to dizel wiec mial nieco trudniej
    no i nie byl garazowany.

    Aktualny aku ma chyba 3 lata i nawet na -27 auto odpala mimo ze ma tylko niecale 10V.

    Moze to wina tego auta ze takie wybredne?