    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Prezent
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 29 Feb 2020 13:02:00 +0100

    Dnia Sat, 29 Feb 2020 11:15:13 +0100, Irokez napisał(a):

    > Futura akurat nie.. ale to było mistrzostwo i prawie 2 miesięczna walka
    > bo to niby moja wina miała być że coś się w im obsypało i dostał zwarcie
    > wewnętrzne. Potem czytałem gdzieś że ten typ często pada bo delikatna
    > konstrukcja.

    Od paru lat wszystkie akumulatory mi padly na zwarcie.
    Ale tak po 2-4 latach. I troche w tym mojej winy.

    Centra ponoc zawsze zwala na klienta, w czym ma troche racji -
    podrecznikowo opad masy ma wiele przyczyn, w wiekszosci z winy
    klienta. Po 2 latach raczej nie do ustalenia ... choc teraz takie
    madre komputery ...
    Ale 3 tygodnie - przegiecie.

    Cos jednak za czesto Ci padaja.

    J.