  • Data: 2013-03-20 17:22:02
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Mar 2013 06:33:39 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Internet to nie tylko multimedia, fb i glowne strony na portalach... IMy
    > beda dzialac, ktos tutaj donosił ze voip dziala na lejku, poczte po po
    > SMTP/IMAP/POP3 wymienisz, itd...

    VOIP na 32kbit? Chciałbym to zobaczyć. I usłyszeć.
    Spróbuj ściągnąć ze 200 postów z newsów, to sam zobaczysz jak to działa.

    > Kiedyś się normalnie funkcjonowało z modemami 14.4 czy 28.8, GPRS ma
    > niewiele więcej. I się dało korzystac.

    Owszem, magiczne słowo "kiedyś".

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy