  • Data: 2010-07-24 08:56:36
    Temat: Re: Prepaid - doładowanie karta przez SMSa ?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-23 23:08, August wrote:
    > Witam,
    >
    > czy jest polski prepaid który umożliwia specjalnie sformalowanym smsem
    > zasilic stan konta ze srodkow karty kredytowej/charge/płatniczej(z
    > włączonymi transakcjami zdalnymi) poprzez podanie w tresci smsa danych
    > karty lub odwołania innymi kluczami sie do depozytariusza informacji o
    > karcie.
    >
    > Cos jak zasilenie konta prepaid w mbank mobile smsem z E-Konta poprzez
    > podanie loginu do uslug i hasla w tresci, tyle zeby wykorzystac
    > kartę.

    Simplus:
    http://simplus.pl/v.do?idx=805088

    "Zasilenie konta "Na ósemkę SMS-em"
    Możesz zasilić konto Simplus zwykłym SMS-em. Ta usługa jest dostępna dla
    posiadaczy karty płatniczej.

    Usługę musisz najpierw aktywować - możesz to zrobić przez Internet. Po
    aktywacji będziesz mógł zasilać konto Simplus SMS-em przez 24 godziny na
    dobę, 7 dni w tygodniu (pod warunkiem posiadania limitu na karcie
    bankowej)."

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."