  • 1. Data: 2009-07-20 20:21:19
    Temat: Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    Potrzebuję (dla starszej osoby )uruchomić komórkę
    ale będzie służyła praktycznie tylko do odbioru.
    Czy można kupić taki starter prepaid (w Plusie) aby nie trzeba było
    wklepywać kodu PIN przy każdym rozładowaniu
    akumulatora ? Bo zwykle jest tak że jak komórka się wyłączy
    (z braku napięcia) to woła o Pin, a starsza osoba tego nie jest w stanie
    "wklepać"
    Rylen

  • 2. Data: 2009-07-20 20:27:40
    Temat: Re: Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    W każdym chyba telefonie można zmienić lub wyłączyć pin.

  • 3. Data: 2009-07-20 20:32:49
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Rylen pisze:
> [...]
    > akumulatora ? Bo zwykle jest tak że jak komórka się wyłączy
    > (z braku napięcia) to woła o Pin, a starsza osoba tego nie jest w stanie

    O ile mi wiadomo to nie. Wszystkie karty w Minusie mają ustawione
    żądanie kodu PIN jako jedyne możliwe ustawienie. Zmiana tego żądania
    kończy się odmową ( "niedozwolone" ) Wypróbowane na abonamencie i na
    simplusie.
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-07-20 20:35:23
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Lukasz pisze:
    > W każdym chyba telefonie można zmienić lub wyłączyć pin.

    W telefonie owszem, ale karta SIM Ci na to nie zezwoli w przypadku kart
    w sieci Minus. I chyba tylko w tej sieci jest taka piramidalna bzdura.
    widzę, że kolega nie używał tej boskiej sieci.... i lepiej niech tego
    nie robi;)

  • 5. Data: 2009-07-20 20:36:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-20 22:32, Tomaszek napisał/a:

> [...]
    > żądanie kodu PIN jako jedyne możliwe ustawienie. Zmiana tego żądania
    > kończy się odmową ( "niedozwolone" ) Wypróbowane na abonamencie i na

    Sprawdzałeś pewnie kilka kart ale w jednym, dwóch telefonach, więc masz
    takie informacje. Mam starego sagema MYX-1 i za jego pomocą mogę w
    każdej karcie Simplusa (w kupionej 2 tygodnie temu też) wyłączyć PIN.
    --
    Cz.

  • 6. Data: 2009-07-20 20:41:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-20 22:35, Tomaszek napisał/a:

> [...]
    > w sieci Minus. I chyba tylko w tej sieci jest taka piramidalna bzdura.
    > widzę, że kolega nie używał tej boskiej sieci.... i lepiej niech tego

    Jesteś w wielkim błędzie i piszesz jeszcze większe bzdury!
    Wyłączałem PIN w kilkunastu (może nawet więcej) kartach Simplusa, Sami
    Swoi, abonamentowych, Mix i nigdy nie miałem z tym problemu.
    Nie miałem z tym też problemu w wielu kartach innych sieci.
    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-07-20 20:44:51
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Nowe startery simplusa nie posiadaja pinu ( mozna ustawic samemu dowolny
    pin ) natomiast starsze karty wymagaja wprowadzenia kodu pin. Mozna wyłaczyc
    wprowadzenie kodu pin przy wlaczaniu telefonu nalezy przejsc do ustawien
    telefonu i wylaczyc zadanie kodu pin

  • 8. Data: 2009-07-20 21:00:39
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Czarek pisze:
    > Jesteś w wielkim błędzie i piszesz jeszcze większe bzdury!

    Podaj adres, podeślę Ci kartę abonamentową ( już nieaktywna ) Karta
    wzięta u nich w styczniu 2008 roku. Na 4 telefonach nie pozwoliła na
    zmianę żądania kodu PIN. Wniosek: Minus posiada w sprzedaży karty
    różnego rodzaju. Ale zamiast wziąć pod uwagę moje argumenty wolisz
    napisać, że piszę bzdury. Nie spotkałeś po prostu takiej karty i to
    wszystko.

    > Wyłączałem PIN w kilkunastu (może nawet więcej) kartach Simplusa, Sami
    > Swoi, abonamentowych, Mix i nigdy nie miałem z tym problemu.
    > Nie miałem z tym też problemu w wielu kartach innych sieci.

    Ja też. I dało się bez problemu co nie znaczy, że nie ma takich kart na
    rynku.

  • 9. Data: 2009-07-20 21:11:11
    Od: Rylen <r...@m...pl>

> [...]
    > wprowadzenie kodu pin przy wlaczaniu telefonu nalezy przejsc do ustawien

    Czyli kupuję starter SIM PlUS , wkładam do aparatu (bardzo stara Motorola
    z klapką) i najprawdopodobniej ...nie będzie wołała o PIN.
    A jeśli zapyta to wyłączę w "ustawieniach "aparatu.
    ps: Wszyscy korzystamy Z Plusa i nieopłacalne było by włożyć starter z
    innej sieci.
    Rylen

  • 10. Data: 2009-07-20 21:12:42
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-20 23:00, Tomaszek napisał/a:

> [...]
    > wszystko.

    > Ja też. I dało się bez problemu co nie znaczy, że nie ma takich kart na

    Sprawdź jakimś Sagemem, nie koniecznie najnowszym, tylko weź kartę Plusa
    bo o takich piszemy a nie jakiejś urojonej sieci, o której Ty piszesz.
    Skoro nie udało Ci się to na jednej karcie to nie pisz, że w tej akurat
    sieci jest to niemożliwe. Masz jakieś kompleksy?

    --
    Cz.