  • 11. Data: 2009-07-20 21:52:06
    Temat: Re: Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Czarek wrote:

    > Sprawdź jakimś Sagemem, nie koniecznie najnowszym, tylko weź kartę Plusa
    > bo o takich piszemy a nie jakiejś urojonej sieci, o której Ty piszesz.
    > Skoro nie udało Ci się to na jednej karcie to nie pisz, że w tej akurat
    > sieci jest to niemożliwe. Masz jakieś kompleksy?

    Jednym z parametrów ustalanych podczas produkcji karty SIM jest
    możliwość wyłączania żądania podawania PINu przy inicjacji. Nie zależy
    to od telefonu.

    M.

  • 12. Data: 2009-07-20 21:57:34
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-20 23:52, Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał/a:

    > Jednym z parametrów ustalanych podczas produkcji karty SIM jest
    > możliwość wyłączania żądania podawania PINu przy inicjacji. Nie zależy
    > to od telefonu.

    Nie mówię, że tak nie jest, ale od dawna wiadomo, że niektórzy
    producenci sprzętu i oprogramowania mijają się w "wytycznymi" a Sagem
    nigdy nie sprawiał mi problemu z wyłączeniem PIN na przeróżnych kartach
    SIM w odróżnieniu od wielu innych marek telefonów.

    --
    Cz.

  • 13. Data: 2009-07-20 23:32:06
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Mon, 20 Jul 2009 22:21:19 +0200, Rylen <r...@m...pl> wrote:

    >Potrzebuję (dla starszej osoby )uruchomić komórkę
    >ale będzie służyła praktycznie tylko do odbioru.
    >Czy można kupić taki starter prepaid (w Plusie) aby nie trzeba było
    >wklepywać kodu PIN przy każdym rozładowaniu
    >akumulatora ? Bo zwykle jest tak że jak komórka się wyłączy
    >(z braku napięcia) to woła o Pin, a starsza osoba tego nie jest w stanie
    >"wklepać"

    To zależy na jaką kartę trafisz. W większości nowych kart można
    wyłączyć pin, ale trafiają się i takie w których nie ma możliwości
    wyłączenia pinu, także jest to poprostu loteria jeśli chodzi o plusa.

  • 14. Data: 2009-07-20 23:38:41
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    dizel pisze:
    > To zależy na jaką kartę trafisz. W większości nowych kart można
    > wyłączyć pin, ale trafiają się i takie w których nie ma możliwości
    > wyłączenia pinu, także jest to poprostu loteria jeśli chodzi o plusa.

    Daj sobie spokój, zaraz Ci napiszą, że bzdury pleciesz:/ Oczywiście masz
    rację
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 15. Data: 2009-07-21 05:15:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Jul 2009 23:57:34 +0200, Czarek wrote:

> [...]
    >nigdy nie sprawiał mi problemu z wyłączeniem PIN na przeróżnych kartach
    >SIM w odróżnieniu od wielu innych marek telefonów.

    Hm, a karta nie jest malym komputerkiem, ktory ma wlasne
    oprogramowanie, i jak nie pozwoli to nie pozwoli ?

    J.

  • 16. Data: 2009-07-21 07:20:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 lipiec 2009 22:21
    (autor Rylen
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h42k6h$he2$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Potrzebuję (dla starszej osoby )uruchomić komórkę
    > ale będzie służyła praktycznie tylko do odbioru.

    To nie lepiej wRodzinie? Tam masz roczną ważność konta do odbierania. A w
    Plusie chyba trzymiesięczną tylko.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 17. Data: 2009-07-21 07:59:06
    Od: "zho" <b...@p...com>

> [...]
    > wasz znak: <h42k6h$he2$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > To nie lepiej wRodzinie? Tam masz roczną ważność konta do odbierania. A w

    A co za problem ustawic na pin na ten przyklad takie cos 1111 Jesli
    staruszek nie ma zadnej demencyjnej choroby to sie nauczy ze po wlaczeniu
    wciskamy 1111 i ok i zachwile mzona juz dzwonic.

    --
    Pozdrawiam ZHO
    www.akwa.aip.pl Prawdopodobnie najstarsza strona akwarystyczna po polsku.

  • 18. Data: 2009-07-21 08:26:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 09:59
    (autor zho
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h43t31$5uo$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > A co za problem ustawic na pin na ten przyklad takie cos 1111

    A co za problem odpowiadać właściwej osobie?

  • 19. Data: 2009-07-21 12:14:50
    Od: "zho" <b...@p...com>

    Ops. Przepraszam. Tak sie tylko zastanawialem.

    --
    www.oskosie.aip.pl Nauka jazdy Osie