  • Data: 2009-07-21 19:08:55
    Temat: Re: Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
    Od: Rylen <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glexu pisze:

    > Pracowałem w PLUSie, przez ostatnie 2 lata nie widziałem karty SIM+
    > która miała by domyślnie włączony kod PIN. Kupując kartę masz tej dużej
    > części z której wyłamujesz małego sim-a nadrukowany numer telefonu i kod
    > PUK.
    > Wiec twój problem jest rozwiązany.
    Tak jest! kupiłem dziś starter i rzeczywiście nie potrzeba wpisywać
    kodu Pin. Ale kilka lat temu jak kupiłem to miałem kłopot bo trzeba było
    wklepywać. A teraz bardziej szczegółowo dlaczego: Tu jest ten aparat
    udający stacjonarny,
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2023bf91159dde4a
    .html
    A w środku stara poczciwa Motorolka ,taka z klapką.Z niej wymontowałem
    słuchaweczkę i mikrofonik przenosząc go do "tradycyjnej słuchawki.
    "klapkę" która włączała aparat jak ktoś dzwonił podłączyłem do starych
    "widełek" nie był to trudne bo w Motorolce znajduje się kontaktron
    który podstawiłem pod widełki a na widełkach (od spodu) magnes.
    Jak ktoś zadzwoni to "dziadek/babka" podnosi słuchawkę i może
    rozmawiać nie stresując się że rozmawia z komórki.
    Zasilacz jest w środku(stabilizowany) i bateryjka 9V na wypadek
    zaniku sieci.Z tyłu aparatu (na zdjęciu tego nie widać są 2 przyciski
    zaprogramowane. Jeden na numer jej córki a drugi pogotowia.W praktyce
    są to przyklejone 2 małe zdjęcia , jedno jej córki a drugie karetki
    i na środku są te przyciski.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19b193fa34a7843b
    .html
    Ale się rozpisałem ! Dodam tylko że aparat przez 3 lata zdawał egzamin
    można powiedzieć że na odludziu, bo nawet tam zasięgu nie było i
    musiałem ( teren wiejski bardzo zalesiony) zrobić prowizoryczną antenę
    kierunkową która stała na oknie. Niestety w tamtym roku osoby dla
    których to robiłem odeszli po kolei. A ich rodzina oddała mi aparat
    który będzie służył mojej 86letniej teściowej na wsi.
    Ktoś wyżej pisał dlaczego w Plusie. To oczywiste że jak wszyscy w
    rodzinie maja Plusa (no i większość znajomych)to jest to korzystne.
    pozdrawiam i dziękuję za wypowiedzi.
    Rylen Lublin (ściana Wschodnia...)