  • Data: 2009-07-21 19:53:19
    Temat: Re: Prepaid do Plusa bez kodu Pin ?
    Od: Rylen <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z wtorek 21 lipiec 2009 21:08
    > (autor Rylen
    > publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    > wasz znak: <h453sa$6dm$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A to nie prościej im stacjonarny założyć? Wtedy by mogli jeszcze sami
    > dzwonić. Choć może drożej wyjdzie? I dają tak sobie wmówić, że to
    > stacjonarny?

    Ci pierwsi (co już odeszli) to tam gdzie mieszkali nie dochodziła żadna
    linia telefoniczna. tam jak to mówią "wrony zawracały" A w tym nowym
    miejscu (przykro to mówić) musieli zrezygnować ze wzgledu na zbyt drogi
    dla nich abonament (około 50zł)Po prostu ja musiałbym ze swojej
    emerytury im płacić. Leki są dla nich ważniejsze a ich cena coraz wyżej
    rośnie.Zdrowi i pracujący tego nie odczuwają.Im wystarczy do odbioru,
    wiem z praktyki że nawet rok nieopłacana w Plusie działa na odbiorze.

    Rylen