  • 1. Data: 2011-01-20 18:06:15
    Temat: Premium SMS
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Jakie usługi i towary można nabyć za pomocą premium sms.
    Wiem o takich rzeczach jak abonamenty w grach internetowych, serwisy
    typu chomik, czy plejada.
    Bardziej szukam informacji o towarach, jakie można nabyć przy pomocy
    premium sms i o ile drożej to zazwyczaj kosztuje.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-01-20 19:30:45
    Temat: Re: Premium SMS
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bardziej szukam informacji o towarach, jakie można nabyć przy pomocy
    > premium sms i o ile drożej to zazwyczaj kosztuje.

    średnio 3x drożej

  • 3. Data: 2011-01-20 20:35:43
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > średnio 3x drożej

    W rozrywkowym magazynie audioteksowym "Sobota" czy w "Zlotej Linii"
    (wtajemniczeni wiedza o co kaman) bylo i 5 razy drozej, a handel szedl
    prawie tak, jak na Allegro :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2011-01-21 00:18:42
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-01-2011 o 19:06:15 BAREK <b...@p...pl> napisał(a):

    > Dzień Dobry,
    > Jakie usługi i towary można nabyć za pomocą premium sms.
    > Wiem o takich rzeczach jak abonamenty w grach internetowych, serwisy
    > typu chomik, czy plejada.

    A kiedyś słyszałem o vendingach w Wwie co można coś wyciągać, ale do końca
    nie jestem pewien czy to przez sms premium..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."