  • 51. Data: 2019-11-01 19:39:55
    Temat: Re: Premier rusza na wojnę ;-)
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Nie do ciebie trepie pisalem. To że przeczytasz nic nie znaczy bo i tak nie
    zrozumiesz.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

  • 52. Data: 2019-11-01 19:40:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 53. Data: 2019-11-01 19:40:09
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dzisiejsze zdarzenie. Jaracza przy Magdzie. Skrzyżowanie z Piotrkowska. Światła
    oczywiscie wyłączone i na żywioł idzie. Stoję i czekam zeby przejsc bo kilka
    samochodow jedzie. Zatrzymuje się dostawczak, ja stoję i czekam. Durne babsko
    oczywiscie jak widzi że samochód stoi to wpierdala się i przechodzi. Jak była w
    połowie szerokości dostawczaka to elektryczny skuter przed nią przejechał. Nie jechał
    szybko ale jak by wyjechał zza dostawczaka dwie sekundy później to by ją poturbowal.
    Kierowca dostawczaka nie miał żadnego powodu zeby sie zatrzymac i przepuszczać. Kilka
    razy grzecznie pytalem czy do kurwy nedzy jakis obrońca pieszych w końcu mi wyjaśni
    dlaczego trzeba przepuszczać pieszych, łącznie z tymi co nie chca przechodzić a
    tylko znajdują się przy przejsciu. Te dzisiejsze kilka samochodow to raptem z piec
    było. Czas ich przejazdu kilkanascie sekund a za nimi następne za pół kilometra.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

  • 54. Data: 2019-11-01 19:42:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Na mnie nie wymuszają. Zatrzymal sie to kiedyś pojedzie i przejdę. Mnie się nie
    znudzi bo mam z tego frajde. Niedaleko mnie jest przejście którym dochodzi się do
    przystanku. Połaszczy się baran bo go drugi baran przepuścił. Idzie na przystanek i 5
    minut czeka na tramwaj. Takich baranow jest od chuja. W pewnym momencie zbierze sie
    ich trójka, czwórka i po zebraniu jest od razu jednego mniej.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

  • 55. Data: 2019-11-01 19:42:37
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Cwiczenie umysłowe dla rządu trzeba będzie zrobić. Zwalniać nawet jak by nikogo nie
    było. Zatrzymywac się pod byle pretekstem. Najlepiej w Warszawie w okolicach sejmu
    itp. Tydzien włoskiego strajku i sie wycofają. Wiem że fikcja ale pomarzyć można.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

  • 56. Data: 2019-11-01 19:42:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Mnie wypadek poruszył bo w kupie zebrała się czwórka niedorozwinietych i jeden z
    nich nie żyje.

    Łżesz jak bura suka, boś debil i tyle.

  • 57. Data: 2019-11-01 21:10:52
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-10-31 o 22:57, Kviat pisze:

    > A nie prościej nie łamać przepisów i nie płacić mandatów, zamiast rzucać
    > robotę?

    Jak zostaną urealnione np. ograniczenia prędkości, to czemu nie. Na
    razie jednak bywa 60 ustawiona na 3 pasmowej drodze o parametrach
    autostrady.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 58. Data: 2019-11-01 21:51:33
    Temat: Re: Premier. dlaczego należy zatrzymywać pojazd ?
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości

    > Celowo prowokujesz, czy faktycznie po tylu razach jeszcze nie zrozumiałeś?
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Piszesz mnóstwo głupot, więc nie dziwi mnie,
    że napisałeś jeszcze jedną głupotę.

  • 59. Data: 2019-11-02 10:09:38
    Od: Kviat

    W dniu 01.11.2019 o 21:10, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Jak zostaną urealnione np. ograniczenia prędkości, to czemu nie. Na
    > razie jednak bywa 60 ustawiona na 3 pasmowej drodze o parametrach
    > autostrady.

    O to Polska właśnie.
    Więc zamiast coś z tym zrobić należy łamać to ograniczenie?
    Może warto się dowiedzieć dlaczego ktoś zdecydował postawić tam
    ograniczenie i jeżeli jest niepotrzebne to zadziałać, żeby zmienili?
    I urealnione do ilu? do 90? Do 140? Bo z wypowiedzi niektórych na tej
    grupie wynika, że urealnienie polega na zniesieniu ograniczeń.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 60. Data: 2019-11-02 10:35:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-02 10:09, Kviat wrote:

> [...]
    > I urealnione do ilu? do 90? Do 140? Bo z wypowiedzi niektórych na tej
    > grupie wynika, że urealnienie polega na zniesieniu ograniczeń.

    Dlatego zdecydował, że mógł. Dlatego ktoś tam suszy, że może. Dlatego
    kierowcy łamią bo mogą.

    Usunięcie wszystkich znaków ograniczeń prędkości byłoby właściwym
    posunięciem ponieważ ograniczają one swobody obywatelskie a wnoszą tylko
    pozory bezpieczeństwa, które faktycznie bierze się tylko z dostosowania
    prędkości do warunków ruchu.