  • 41. Data: 2019-10-31 23:35:48
    Temat: Re: Premier rusza na wojnę ;-)
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-31 07:01, Shrek wrote:

    > Tak, tak. Piesi czują się nirmalnie molestowani komunikacyjnie przez
    > kierowców co zatrzymują się przed przejściem. Jesteś wiarygodny jak
    > stirlitz;)

    Tak, pieszy na skuterze.

  • 42. Data: 2019-10-31 23:39:00
    Temat: Re: Premier.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-31 09:20, BronkL wrote:
    > Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > użyszkodnik
    >
    > Głupi jesteś, że strach się bać.
    > Policja to robi w celu zmniejszenia ilości zabitych i rannych
    > w wypadkach.

    Podobnie hitlerowcy zmniejszali ilość zabitych i rannych w czasie okupacji.

  • 43. Data: 2019-10-31 23:46:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzisiejsze zdarzenie. Jaracza przy Magdzie. Skrzyżowanie z Piotrkowska. Światła
    oczywiscie wyłączone i na żywioł idzie. Stoję i czekam zeby przejsc bo kilka
    samochodow jedzie. Zatrzymuje się dostawczak, ja stoję i czekam. Durne babsko
    oczywiscie jak widzi że samochód stoi to wpierdala się i przechodzi. Jak była w
    połowie szerokości dostawczaka to elektryczny skuter przed nią przejechał. Nie jechał
    szybko ale jak by wyjechał zza dostawczaka dwie sekundy później to by ją poturbowal.
    Kierowca dostawczaka nie miał żadnego powodu zeby sie zatrzymac i przepuszczać. Kilka
    razy grzecznie pytalem czy do kurwy nedzy jakis obrońca pieszych w końcu mi wyjaśni
    dlaczego trzeba przepuszczać pieszych, łącznie z tymi co nie chca przechodzić a
    tylko znajdują się przy przejsciu. Te dzisiejsze kilka samochodow to raptem z piec
    było. Czas ich przejazdu kilkanascie sekund a za nimi następne za pół kilometra.

  • 44. Data: 2019-10-31 23:54:51
    Od: Kviat

    > Kilka razy grzecznie pytalem czy do kurwy nedzy jakis obrońca pieszych w końcu mi
    wyjaśni dlaczego trzeba przepuszczać pieszych,

    Przecież ci kilka razy do kurwy nedzy grzecznie wyjaśniano i tego nie
    zrozumiałeś, to czego się spodziewasz? Oświecenia?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 45. Data: 2019-11-01 05:42:37
    Temat: Re: Premier. rozwinięcie dla użytkownika.
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    > Twierdzisz, że policjanci teraz mają moc wskrzeszania zabitych i
    > uzdrawiania rannych?

    użytkownik

    Napiszę obszernie, bo nie wszyscy mogli zrozumieć,
    czego ty jesteś przykładem.

    Działania Policji przyczyniają się do zmniejszenia ilości wypadków,
    a co za tym idzie, nie ma zabitych i rannych, którzy
    mogliby być w tych wypadkach.

    Użytkownik, czy teraz wszystko jasne dla ciebie ?

  • 46. Data: 2019-11-01 05:55:26
    Temat: Re: Premier. dlaczego należy zatrzymywać pojazd ?
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości

    > Przecież ci kilka razy grzecznie wyjaśniano
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    To wyjaśnij, dlaczego należy zatrzymywać pojazd przed przejściem,
    gdy na przejściu nie ma pieszego i ruch jest mały, a pieszy
    musi czekać najwyżej 30 sekund ?
    Nie dotyczy sytuacji, gdy pieszy może wtargnąć.

  • 47. Data: 2019-11-01 08:02:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Skandynawii dobre - dostajesz areszt z pracą płatną np. przez miesiąc, i niejeden
    nasz rodak był taki sprytny na gościnnych
    występach w latach 80-tych.

    -----

  • 48. Data: 2019-11-01 08:10:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ty jesteś głupek, jak mnie swędzą jajka zaraz jakiegoś przejścia szukam.
    Jak muszę sesemesa, to daję pod przedszkole.

    -----
    > Stoję kawał od przejścia by sobie wszyscy przejechali a jakiś głupek zatrzymuje
    się.

  • 49. Data: 2019-11-01 09:35:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 05:42, BronkL pisze:
> [...]
    > a co za tym idzie, nie ma zabitych i rannych, którzy
    > mogliby być  w tych wypadkach.
    >
    > Użytkownik, czy teraz wszystko jasne dla ciebie ?

    Teraz już napisałeś precyzyjnie.

    Wytłumacz tylko w jaki sposób tego typu działania policji przyczyniają
    się do zmniejszenia ilości wypadków?

    Że co? Że niby wyłapią ludzi prowadzących pod wpływem? Ilu kierowców pod
    wpływem prowadzi pojazdy?  Ilu pijanych powoduje wypadki? Dlaczego jest
    to problem przed Świętem Zmarłych czy innymi świętami, a nie stanowi
    problemu przez pozostałe dni w roku? Poza tym jeżeli nawet jest pod
    wpływem, a prowadzi samochód bezpiecznie to w czym jest problem? W wielu
    krajach kierowca może wypić piwo i prowadzić samochód. U nas w kraju
    absurdów praktycznie musisz mieć zero promili, a jednocześnie na drogach
    jest największa ilość trzeźwych debili i bandytów drogowych.

    Osobiście nie miałem do czynienia z wypadkiem spowodowanym przez pijaną
    osobę. Nie spotkałem też osoby pijanej na drodze, której zachowanie
    świadczyłoby o tym, że jest pijana.

    Natomiast sam osobiście o mało kiedyś nie zabiłem czy tez zrobiłem
    kaleką policjanta idioty, który chcąc dokonać rutynowej kontroli
    TIR-owców, sprowadził jednego z nich z lewego pasa na skrajny prawy pas.
    Kierowca TIR-a nie zauważył mnie, że jadę sąsiednim pasem i mnie
    zepchnął na pas rozbiegowy, na końcu którego stał radiowóz oraz
    policjant zatrzymujący kierowcę TIR-a. Zatrzymałem się z piskiem opon na
    pół metra przed policjantem o mało go nie przygniatając do radiowozu.
    Zrobił się cały blady. Kiedy sypnąłem mu wiązką niecenzuralnych słów to
    zrozumiał, że swoim zachowaniem wraz z siedzącym kolegą w radiowozie
    stwarzają ogromne zagrożenie nie tylko dla siebie, ale także dla innych
    kierowców. Odpuścili kontrolę tego TIR-owca i zabrali dupy w troki. Nie
    dość, że stwarzali takie zagrożenia to jeszcze utrudniali innym
    kierowcom włączenie się do ruchu, bo blokowali pas rozbiegowy.

    Wielokrotnie też byłem świadkiem sytuacji w których o mało nie doszło do
    wypadków tylko i wyłącznie z powodu kontroli drogowej. Ludzie zaczynają
    gwałtownie zwalniać, zjeżdżać na prawy pas. Wielokrotnie policjanci
    stali w miejscach w których stwarzali swoją obecnością ogromne
    niebezpieczeństwo np. na zakrętach lub w miejscach, kiedy ich się
    zauważało zbyt późno.

    Kilka razy widziałem stłuczki do których doszło na widok takiej
    zakamuflowanej kontroli policyjnej.

    Spotykam wielu piratów i debili drogowych, którzy wymuszają
    pierwszeństwo, jadą z nadmierną prędkością i to przez cały rok.
    Wielokrotnie widziałem brak reakcji policji na takie złe zachowania na
    drodze. Ot po prostu mamy w dupie, bo my się tym nie zajmujemy lub
    wyrobiliśmy normę i zarobiliśmy już wystarczające pieniądze, aby dostać
    premie.

  • 50. Data: 2019-11-01 19:04:06
    Od: Kviat

    W dniu 01.11.2019 o 05:55, BronkL pisze:
> [...]
    > gdy na przejściu nie ma pieszego i ruch jest mały, a pieszy
    > musi czekać najwyżej 30 sekund ?
    > Nie dotyczy sytuacji, gdy pieszy może wtargnąć.

    Celowo prowokujesz, czy faktycznie po tylu razach jeszcze nie zrozumiałeś?

    Pozdrawiam
    Piotr