  • Data: 2019-11-01 09:35:19
    Temat: Re: Premier. rozwinięcie dla użytkownika.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-01 o 05:42, BronkL pisze:
    > Napiszę obszernie, bo nie wszyscy mogli zrozumieć,
    > czego ty jesteś przykładem.
    >
    > Działania Policji przyczyniają się do zmniejszenia ilości wypadków,
    > a co za tym idzie, nie ma zabitych i rannych, którzy
    > mogliby być  w tych wypadkach.
    >
    > Użytkownik, czy teraz wszystko jasne dla ciebie ?

    Teraz już napisałeś precyzyjnie.

    Wytłumacz tylko w jaki sposób tego typu działania policji przyczyniają
    się do zmniejszenia ilości wypadków?

    Że co? Że niby wyłapią ludzi prowadzących pod wpływem? Ilu kierowców pod
    wpływem prowadzi pojazdy?  Ilu pijanych powoduje wypadki? Dlaczego jest
    to problem przed Świętem Zmarłych czy innymi świętami, a nie stanowi
    problemu przez pozostałe dni w roku? Poza tym jeżeli nawet jest pod
    wpływem, a prowadzi samochód bezpiecznie to w czym jest problem? W wielu
    krajach kierowca może wypić piwo i prowadzić samochód. U nas w kraju
    absurdów praktycznie musisz mieć zero promili, a jednocześnie na drogach
    jest największa ilość trzeźwych debili i bandytów drogowych.

    Osobiście nie miałem do czynienia z wypadkiem spowodowanym przez pijaną
    osobę. Nie spotkałem też osoby pijanej na drodze, której zachowanie
    świadczyłoby o tym, że jest pijana.

    Natomiast sam osobiście o mało kiedyś nie zabiłem czy tez zrobiłem
    kaleką policjanta idioty, który chcąc dokonać rutynowej kontroli
    TIR-owców, sprowadził jednego z nich z lewego pasa na skrajny prawy pas.
    Kierowca TIR-a nie zauważył mnie, że jadę sąsiednim pasem i mnie
    zepchnął na pas rozbiegowy, na końcu którego stał radiowóz oraz
    policjant zatrzymujący kierowcę TIR-a. Zatrzymałem się z piskiem opon na
    pół metra przed policjantem o mało go nie przygniatając do radiowozu.
    Zrobił się cały blady. Kiedy sypnąłem mu wiązką niecenzuralnych słów to
    zrozumiał, że swoim zachowaniem wraz z siedzącym kolegą w radiowozie
    stwarzają ogromne zagrożenie nie tylko dla siebie, ale także dla innych
    kierowców. Odpuścili kontrolę tego TIR-owca i zabrali dupy w troki. Nie
    dość, że stwarzali takie zagrożenia to jeszcze utrudniali innym
    kierowcom włączenie się do ruchu, bo blokowali pas rozbiegowy.

    Wielokrotnie też byłem świadkiem sytuacji w których o mało nie doszło do
    wypadków tylko i wyłącznie z powodu kontroli drogowej. Ludzie zaczynają
    gwałtownie zwalniać, zjeżdżać na prawy pas. Wielokrotnie policjanci
    stali w miejscach w których stwarzali swoją obecnością ogromne
    niebezpieczeństwo np. na zakrętach lub w miejscach, kiedy ich się
    zauważało zbyt późno.

    Kilka razy widziałem stłuczki do których doszło na widok takiej
    zakamuflowanej kontroli policyjnej.

    Spotykam wielu piratów i debili drogowych, którzy wymuszają
    pierwszeństwo, jadą z nadmierną prędkością i to przez cały rok.
    Wielokrotnie widziałem brak reakcji policji na takie złe zachowania na
    drodze. Ot po prostu mamy w dupie, bo my się tym nie zajmujemy lub
    wyrobiliśmy normę i zarobiliśmy już wystarczające pieniądze, aby dostać
    premie.