-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!fu
tter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
Subject: Re: Premier. dlaczego należy zatrzymywać pojazd ?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <9...@g...com>
<1tzzhys104j8j.np8mjt9qcyqo$.dlg@40tude.net>
<5db9f7f8$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<5dba059c$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<qpd2td$tqb$1@news.icm.edu.pl> <qpd3d2$38r6r$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<qpfnf0$op2$1@news.icm.edu.pl>
<3...@g...com>
<5dbb663c$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <qpgdss$dth$1@gioia.aioe.org>
From: Kviat
Date: Fri, 1 Nov 2019 19:04:06 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <qpgdss$dth$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 15
Message-ID: <5dbc7396$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.37.57
X-Trace: 1572631446 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17365 89.64.37.57:49485
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1957
X-Received-Body-CRC: 2400900087
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665079
[ ukryj nagłówki ]W dniu 01.11.2019 o 05:55, BronkL pisze:
> Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości
> news:5dbb663c$0$550$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>> Przecież ci kilka razy grzecznie wyjaśniano
>>
> To wyjaśnij, dlaczego należy zatrzymywać pojazd przed przejściem,
> gdy na przejściu nie ma pieszego i ruch jest mały, a pieszy
> musi czekać najwyżej 30 sekund ?
> Nie dotyczy sytuacji, gdy pieszy może wtargnąć.
Celowo prowokujesz, czy faktycznie po tylu razach jeszcze nie zrozumiałeś?
Pozdrawiam
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.19 19:39 Uzytkownik
- 01.11.19 19:40 Uzytkownik
- 01.11.19 19:40 Uzytkownik
- 01.11.19 19:42 Uzytkownik
- 01.11.19 19:42 Uzytkownik
- 01.11.19 19:42 Uzytkownik
- 01.11.19 21:10 Pawel \"O'Pajak\
- 01.11.19 21:51 BronkL
- 02.11.19 10:09 Kviat
- 02.11.19 10:35 kk
- 02.11.19 10:48 Shrek
- 02.11.19 10:52 Kviat
- 09.11.19 03:53 ąćęłńóśźż
- 09.11.19 11:01 Uzytkownik
- 09.11.19 13:47 cyklista
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=