eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia"Prefiksy" - tańsze rozmowy miedzynarodowe i miedzymiastowe.Re: "Prefiksy" - tańsze rozmowy miedzynarodowe i miedzymiastowe.
  • Data: 2009-04-19 00:25:25
    Temat: Re: "Prefiksy" - tańsze rozmowy miedzynarodowe i miedzymiastowe.
    Od: <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a jaki rejon? jaka ilosc minut? jaka technologia dostepu?
    przez prefiks mozna rozumiec 1033np ale tez np 28 lub inne cyfry u roznych
    operatorow , czasem blednie jest tez nazywany prefiksem numer dostepowy do
    tanszych polaczen.
    w roznych regionach rozni operatorzy daja sobie rade lepiej lub gorzej
    tak samo dla jednych radykalne obnizenie to skok z 0,15 na 0,07 a dla innych
    z 0,005 na 0,004
    i w miedzynarodowych wazne sa kierunki na ktore najczesciej dzwoonisz i
    ilosci minut.
    ja testuje malego opa teraz /test dostepu voip/ z dobrymi jak na detal
    stawkami i jak narazie dzialajacego dobrze ale polecic go ewentualnie bede
    mogl po jakims okresie bezawaryjnego dzialania.