  • Data: 2015-10-17 19:47:28
    Temat: Re: Predkość wysylania Komputer > NAS
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.10.2015 o 22:27, Poldek pisze:

    > Zapłaciłeś raz za tplinka, teraz zapłacisz drugi raz za lepszy. W sumie
    > wyjdzie więcej niż gdybyś od razu kupił urządzenie z górnej półki :-)

    zapłaciłem za tplinka prawie dekade temu, poto aby miec jakiekolwiek
    wifi. Strony internetowe na telefony były rzadkością. operacje bankowe
    przez telefon - prawie nie istniały. królował windows mobile i dogorywał
    symbian. Sprzęt który wtedy kupowałem był najpopularniejszym modelem.
    film który ma 700 mega ogląda się godzinę, moze 90 minut. transfer jest
    więc 10 razy szybszy niż potrzeba i to przez wifi. Kablem będzie
    szybciej. Wtedy internet miałem chyba 1 mega, teraz mam 20 mega, a
    urządzenie (teoretycznie) wyciągnie 100 mega.
    Kolega napisał ze pliki o objętości 380 mega idą mu godzinę, ja że plik
    700mega idzie 6 minut, na starym routerze. każdy detektyw odrazu wysnuje
    wniosek, że u niego nawet na najwolniejszym sprzęcie powinno być
    conajmniej 10 razy szybciej, więc zakup nowego routera nic nie zmieni.
    (chyba ze stary jest wolny _i_wadliwy_)

    ToMasz