  • Data: 2015-10-18 17:29:38
    Temat: Re: Predkość wysylania Komputer > NAS
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com wrote:

    > Dzisiaj spędziłem popołudnie na szukaniu jumbo :)
    > Pierwsze na liście gogle linki pochodzą z 2006 roku więc jak dla IT
    > to nie jest nowa technologia.
    > Więc wpisuje w ebay, allegro, olx hasło: router & jumbo.
    > i PUSTO.
    > Oczywiście jest parę switchy ale jakoś nikt się tym nie chwali.
    > Z drugiej strony:
    >
    > Żeby to miało sens to i laptop musi być w to wyposażony.
    > Wiec wchodzę na stronę internetową mojego wymarzonego della
    > i karta sieciowa jest 7265AGN i patrzę do specyfikacji:
    > http://www.intel.com/content/dam/www/public/us/en/do
    cuments/product-briefs/dual-band-wireless-n-7265-wbt
    -brief.pdf

    > Nie ma.

    Faktycznie w opisach jakoś dziwnie nie ma informacji dot. obsługi jumbo
    frames. Wiem, że Netgear GS105 w aktualnej wersji to obsługuje - bo mam.
    Switch gigabitowy w solidnej metalowej obudowie to jest urządzenie,
    które kupujesz na długie lata, więc jeśli nie ten wymarzony laptop, to
    następny będzie już miał :-)
    W ogóle w laptopach różne mniej oczywiste funkcje często są poobcinane,
    porządny komputer to jednak stacjonarny :-)