  • Data: 2015-10-19 03:05:22
    Temat: Re: Predkość wysylania Komputer > NAS
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-16 12:51, Poldek pisze:

    > Oczywiście, że pojawi się problem. Jeśli komputer ma LAN 100 Mbit, to
    > więcej jak 12-13 MB/sek. po LANie prze prześle.
    > Niestety jest taki trend, żeby wsadzać do laptopów karty sieciowe LAN
    > 100 Mbit, dla mnie kompletnie niezrozumiały, ale jest. Dlatego kupując
    > laptopa warto zwrócić uwagę, czy przypadkiem nie ma LANu 100 Mbit.
    > Gigabit LAN to standard wprowadzony już sporo lat temu i dawanie w
    > dzisiejszych czasach do nowych laptopów LAN 100 Mbit to jest wpuszczanie
    > ludzi w maliny - jeśli nie zauważą i nie zwrócą uwagi na "drobną"
    > różnicę między LAN 100 Mbit, a LAN 1000 Mbit...

    W UPC zapewniono mnie, że internet będzie 250 Kb/s (dołożylam jeszcze do
    umowy 10 zł, zrobili, podpisałam umowę i mam tylko 80.
    Nikt przedtem mnie nie uświadomił, że do 250 to musi byc karta sieciowa
    1 GB!, a ja mam realtek 100-zintegrowane z płyta komputera.
    Teraz za frico będe im płaciła 10 zł więcej własciwie za nic.

    --
    animka