-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
efonica.de!telefonica.de!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.f
r7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.
pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.p
l.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <9...@g...com>
<3...@g...com>
<0...@g...com>
<oab3as$md7$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
In-Reply-To: <b...@g...com>
Subject: Re: Prędkość przepływu oleju w układziue smarowania
Date: Wed, 15 Mar 2017 13:18:53 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 14
Message-ID: <58c9312f$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.242.193
X-Trace: 1489580336 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15192 83.30.242.193:50121
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 1767
X-Received-Body-CRC: 2998051052
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2601993
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Slawek h" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:b8b06a6d-a48e-4c57-89d6-1612d35feb57@go
oglegroups.com...
>Tylko jakiej wielkości są te spadki ciśnienia?
No, jesli uwierzyc Kapelinderkowi ze to jest 1l/min, to w rurce 6mm
wychodzi predkosc 0.6m/s
Dosc spora jak na olej ... spadek cisnienia bylby duzy, chyba ze nie
doceniam rzadkosci goracego oleju.
Moze ten przeplyw to przez filtr ?
Pompa zebata - jaka tam wydajnosc, ile cm^3 na obrot walu ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.17 14:32 Zenek Kapelinder
- 15.03.17 15:07 J.F.
- 15.03.17 20:39 Tomasz Pyra
- 16.03.17 07:06 Slawek h
- 16.03.17 09:49 Tomasz Pyra
- 16.03.17 10:18 J.F.
- 16.03.17 13:35 Slawek h
- 16.03.17 13:57 Zenek Kapelinder
- 16.03.17 18:47 Tomasz Pyra
- 17.03.17 11:44 Slawek h
- 17.03.17 14:04 Zenek Kapelinder
- 17.03.17 14:13 Slawek h
- 17.03.17 14:31 Zenek Kapelinder
- 17.03.17 16:50 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
Najnowsze wątki
- 2024-11-06 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2024-11-06 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-11-06 Poznań => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-06 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-06 Marki => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-06 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-06 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-06 Art. 118. [Terminy przedawnienia]
- 2024-11-06 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-06 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-11-06 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2024-11-05 elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- 2024-11-05 Warszawa => ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT <=
- 2024-11-05 Warszawa => Junior Account Manager <=