-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: masti <g...@t...hell>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
Date: Wed, 2 Oct 2013 07:49:38 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 27
Message-ID: <l2gj6i$21n$4@dont-email.me>
References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
<524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
<l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
<eq4nwq94prvv$.151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net>
<l2f8mk$iet$1@node1.news.atman.pl>
<tu18laymal7t.1akrxzfkju4l6$.dlg@40tude.net>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 2 Oct 2013 07:49:38 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="47c7014e93c0bf8dfa84caceca7bfe04"; logging-data="2103";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19zOGa/u19Ko6uJXe+ZIFJu"
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
Cancel-Lock: sha1:swnWF0mi8iQNYNFFlytvaBmg72k=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506198
[ ukryj nagłówki ]Dnia pięknego Tue, 01 Oct 2013 23:46:20 +0200 osobnik zwany Maciek
napisał:
> Dnia Tue, 01 Oct 2013 21:44:17 +0200, RadoslawF napisał(a):
>
>> To spytaj tej empirii skąd wiedza że hamowanie było od początku nagłe ?
>> Jechał gość spokojnie tym maluchem, coś zobaczył i zaczął zwalniać a że
>> to coś jednak stało to w końcu depnął zdrowo. Nie twierdzę że tak było,
>> twierdzę że tak mogło być. Co na to twoja empiria ?
>
> Ona mowi, ze nie rozumiesz.
>
> Z doswiadczenia wlasneg i cudzego/historii znanych przypadkow wynika, ze
> najczesciej kierowcy od razu ostro depcza. Czy teraz jasniej?
no i? jeśli masz ABS to auto nie zostawi śladów. Jeśli nie masz to też
nie możesz być pewien, że depnął od razu an tyle mocno, że od razu
zablokował. Zresztą właśnie dlatego, że kierowcy nie depczą wystarczająco
mocno wprowadzono asystenta hamowania
--
Ford Mondeo 2.0 PMS edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett
Następne wpisy z tego wątku
- 02.10.13 09:50 masti
- 02.10.13 09:54 Maciek
- 02.10.13 11:00 Budzik
- 02.10.13 11:00 Budzik
- 02.10.13 11:00 Budzik
- 02.10.13 11:00 Budzik
- 02.10.13 11:00 Budzik
- 02.10.13 11:34 Gotfryd Smolik news
- 02.10.13 11:40 Maciek
- 02.10.13 12:54 tá´Ź
- 02.10.13 13:30 J.F
- 02.10.13 13:36 AZ
- 02.10.13 13:42 AZ
- 02.10.13 15:00 Budzik
- 02.10.13 15:37 Maciek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-27 Kto ma PRAWNĄ rację? poseł KO mec. R. Giertych v. mec. B. Lewandowski
- 2025-01-27 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-27 Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- 2025-01-27 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2025-01-27 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-27 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-27 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-27 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]