-
X-Received: by 2002:a25:f207:: with SMTP id i7-v6mr76514ybe.3.1541142877302; Fri, 02
Nov 2018 00:14:37 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a25:f207:: with SMTP id i7-v6mr76514ybe.3.1541142877302; Fri, 02
Nov 2018 00:14:37 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
85.166.216.MISMATCH!75-v6no260922itm.0!news-out.google.com!l70-v6ni181itb.0!nnt
p.google.com!75-v6no260916itm.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
ups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 2 Nov 2018 00:14:37 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <e...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
References: <e...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Prędkość maksymalna samochodów elektrycznych - skad różnica ws do
spalinowych?
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Fri, 02 Nov 2018 07:14:37 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642796
[ ukryj nagłówki ]On Friday, November 2, 2018 at 7:58:17 AM UTC+1, j...@g...com wrote:
> https://motoryzacja.interia.pl/samochody-nowe/testy/
news-volkswagen-e-golf-przyszlosc-w-klasycznym-wydan
iu,nId,2637934?parametr=zobacz_takze#comments4-1
>
> Artykuł o elektrycznym Golfie o mocy 136 KM. Masa auta 1600 kg (czyli z 300 więcej
od wersji spalinowej). Vmax = 150 km/h. A taki Golf o mocy ok 140 KM, tylko że
spalinowy, miałby w papierach ok 210 km/h. Skąd taka różnica w Vmax dla samochodów
z identycznym oporem powietrza? Przecież załadowany spalinowy Golf tez pojedzie na
poziomym odcinku ok 210 km/h.
Moze powodem jest brak skrzyni biegow? Czyli zaprojektowali tak, zeby w sensownym
zakresie predkosci wykorzystac moc silnika i powyzej 150 wychodza zbyt wysokie
obroty? Gdyby max maila przy ~200 to 95% procent czasu (miasto, do ktorego jest toto
raczej przrznaczone) jezdzilby na b. malym obciazeniu silnika
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.18 08:47 p...@g...com
- 02.11.18 09:23 J.F.
- 02.11.18 09:43 j...@g...com
- 02.11.18 09:47 p...@g...com
- 02.11.18 10:13 J.F.
- 02.11.18 10:51 Irek.N.
- 02.11.18 11:15 J.F.
- 02.11.18 14:06 abn140
- 02.11.18 15:59 Irek.N.
- 02.11.18 18:42 ToMasz
- 02.11.18 22:41 Irek.N.
- 03.11.18 00:50 Tomasz Pyra
- 03.11.18 01:41 Zenek Kapelinder
- 03.11.18 07:23 Shrek
- 03.11.18 10:09 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=