  • 41. Data: 2018-01-03 14:11:31
    Temat: Re: Prędkość WiFi w telefonach
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > W LTE to krótki. Imo aż zbyt krótki.

    Hmmm... to może od strony praktycznej. Robi to jakąkolwiek zauważalną
    różnicę dla przeciętnego użytkownika łącza internetowego czy ping ma 3
    czy 8-9ms?

    Próbuję wyłapać przyczynę Twojego zaskoczenia z mojego punktu kompletnie
    marginalną sprawą. Jak dla mnie mówimy o parametrach mierzalnych
    laboratoryjnie a to zupełnie inny poziom abstrakcji niż praktyczne
    zastosowanie.

    Zwykły użytkownik wysyła i odbiera pliki przez sieć. Jeśli w moim
    przypadku transfer jednego dużego pliku lub całej sterty małych trwa
    sekundy to różnica czasów transferu rzędu 0.01s a nawet 0.1s z powodu
    ciut dłuższych ale i tab błyskawicznych pingów nie robi różnicy.

    Zaintrygowany Twoją dociekliwością pokusiłem się o poczytanie opinii
    koneserów pingowania - czyli graczy sieciowych. Oto jeden z nich:

    http://wiiu.com.pl/2015/01/ping-w-grach-online-czyli
    -garsc-informacji-dla-graczy-sieciowych/

    On czasy 32-50ms nazywa przyzwoitymi a zadowalającymi: 100-170ms.

    IMO nie ma czym sobie głowy zawracać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek