  • 31. Data: 2017-12-31 11:23:19
    Temat: Re: Prędkość WiFi w telefonach
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-31 o 01:17, Marek S pisze:
    > Drzewa i balkony mogą zrywać transmisję ale gdy ona trwa, to nie rzutuje
    > to na pingi przecież.

    LOL
    Po drutach telefonicznych ci ta transmisja "idzie"?

    --
    animka

  • 32. Data: 2017-12-31 11:28:55
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-31 o 01:24, Marek S pisze:
    > Przyjmuję przeprosiny gryzipórzyco z Ozorkowa

    Z Ozorkowa to jest ten Czarek.

    --
    animka

  • 33. Data: 2017-12-31 12:11:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-31 o 11:14, Czarek pisze:

    > Pomyliłeś się.
    >
    > Cieszę się, że stąd nie jest, by zaniżyła poziom w małym mieście a tak
    > jej mądrości giną w tłumie ;-)

    Za to twoje "mądrości" w małym mieście przybierają na wadze. Niedługo
    hersztem może zostaniesz.

    --
    animka

  • 34. Data: 2018-01-01 17:36:42
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Imo niewyraźnie.

    > Rzuć okiem na temat wątku.

    W temacie nie da się przedstawić całości problemu. Po to jest
    rozwinięcie, które właśnie przed chwilą raz jeszcze przeczytałem i
    wydaje mi się, że klarownie nakreśliłem w jakich warunkach problem
    występuje.

    A jeśli coś mimo to nie jest jasne, zawsze można zadać mi pytanie
    uzupełniające i zawsze wtedy doprecyzuję.

    Natomiast ograniczanie się do przeczytania tytułu i tylko na tej
    podstawie tworzenie odpowiedzi praktycznie zawsze będzie prowadziło do
    nieporozumień. Teraz pojadę po bandzie: patrz przykład Animki, ona
    konsekwentnie chyba nigdy nie czyta o czym jest wątek więc jej
    wypowiedzi zadziwiają.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 35. Data: 2018-01-01 17:56:20
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 31-12-2017 o 11:23, Animka pisze:

    > LOL
    > Po drutach telefonicznych ci ta transmisja "idzie"?

    LOL
    Niezawodnie nie czytasz dyskusji i w konsekwencji twoje komentarze są
    pozbawione jakiejkolwiek logiki. Zapewne zaraz zaczniesz rzucać
    epitetami i obrażać w swoim stylu. Ale zanim to uczynisz - zacytuj MOJĄ
    wypowiedź, z której wynika, że zrywa mi transmisję.

    Skoro masz doświadczenia z WiFi na drutach telefonicznych (w końcu w
    innej gałązce tej dyskusji sama oświadczyłaś, że używasz kabla do
    mierzenia przepustowości WiFi) wyjaśnij w jaki sposób np. balkon wpływa
    na zrywanie transmisji po drucie telefonicznym.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 36. Data: 2018-01-01 18:35:18
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Pisałeś o ścianie.

    > Raczej liczba -- podałem

    No chwila... Komentujemy wyniki pingów pomierzone przez speedtest.net?
    To narzędzie mierzy transmisje w sieci WAN nie LAN. Zadałeś pytanie
    czemu u mnie są takie długie czasy (choć moim zdanie 9ms to bardzo
    krótki czas jak na WAN).

    Sformułowanie "serwer za ścianą" oznaczać miało serwer połączony
    minimalną liczbą przeskoków, bo każdy z nich dodaje od siebie opóźnienie.

    > Na maksa. Testerem TPlinka na maksa.

    Chodzi o ilość routowanych połączeń/s? I mimo przeciążenia routera nie
    generuje on opóźnień???

    > Ja siedzę.

    > ale gdy ona trwa,
    >
    > Man zdanie odmienne. ;)

    Ok

    > Nie jaram. Spytałem z ciekawości.

    Nie mówię o Tobie lecz zupełnie ogólnie.

    > To mnie zainteresowało.

    Dlaczego akurat na tym routerze? Nie mam bladego pojęcia. Na to pytanie
    tylko informatycy z UPC potrafią odpowiedzieć. Mogę jedynie
    przypuszczać, że UPC jest na tyle popularne w Trójmieście, że mnóstwo
    osób korzysta w jednej chwili z danego punktu dostępowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 37. Data: 2018-01-01 23:03:28
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-01 o 17:56, Marek S pisze:

> [...]
    > epitetami i obrażać w swoim stylu. Ale zanim to uczynisz - zacytuj MOJĄ
    > wypowiedź, z której wynika, że zrywa mi transmisję.

    Przecież nawet jak jedziesz autobusem WiFi powinno działać. (ja mam
    dodatkową aplikację od UPC w telefonie) Nie stoi na przeszkodzie jakiś
    balkon czy ściana. Może po prostu to łącze jest zapchane, albo nie działa.
    Jak byłam w szpitalu to było tam darmowe Wifi. Nie połączylam się ani
    razu, chociaż wprowadzalam login i hasło. Może to Wifi w szpitalu była
    jakąś lipą albo tylko dla wybranych. Ciort z nimi. Łączylam się z
    internetem przez transmisje danych, bo mam duzo GB do wykorzystywania.
    Np. w domu ściany do innych pokoi mi nie blokuja połączenia przez Wifi.
    Wifi ma duży zasięg.

> [...]
    > mierzenia przepustowości WiFi) wyjaśnij w jaki sposób np. balkon wpływa
    > na zrywanie transmisji po drucie telefonicznym.

    Wszystko przekrąciłeś.Napisałeś, że Ci przeszkadzają balkony itp, więc
    zapytałam ironicznie czy to Wifi masz po kablach telefonicznych.
    Eot, bo z Toba sie dyskutuje jak z dzieciakiem.
    Dobrze, że mój wnuczek kochany już od dwulatka zaczął się interesować
    komputerem, tzn tabletem i o dziwo posługiwał się nim jak stary. Wchodze
    do pokoju, a on zamiast leżeć w łózku siedzi przed laptopem i przeglada
    sobie zdjęcia. Umiał laptopa włączyć i wyłączyć.

    --
    animka

  • 38. Data: 2018-01-01 23:08:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-01 o 18:35, Marek S pisze:

> [...]
    > przypuszczać, że UPC jest na tyle popularne w Trójmieście, że mnóstwo
    > osób korzysta w jednej chwili z danego punktu dostępowego.
    I to jest problem. Nie Twój tylko knocącego UPC.
    Mam 2 połączenia UPC. Jedno w domu albo w pobliżu, a drugie na telefon
    (UPC Free) i rzekomo mogę z niego korzystać wszędzie.

    --
    animka

  • 39. Data: 2018-01-03 13:04:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 01-01-2018 o 23:03, Animka pisze:

    > Przecież nawet jak jedziesz autobusem WiFi powinno działać. (ja mam
    > dodatkową  aplikację od UPC w telefonie) Nie stoi na przeszkodzie jakiś
    > balkon czy ściana.

    O czym Ty w ogóle piszesz?! Oczywiście znów tematu nie zrozumiałaś.
    Komentarz dotyczył WiFi poprzez anteny kierunkowe, których działanie
    mogą drzewa zakłócać i tak się dzieje. Transmisja przez liściaste drzewo
    może znacznie się różnić zimą (gdy liści nie ma) i latem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 40. Data: 2018-01-03 13:09:16
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 01-01-2018 o 23:08, Animka pisze:

    > I to jest problem. Nie Twój tylko knocącego UPC.

    Ping 9ms jest dla Ciebie problemem? Bo dla mnie żadnym.

    > Mam 2 połączenia UPC. Jedno w domu albo w pobliżu, a drugie na telefon
    > (UPC Free) i rzekomo mogę z niego korzystać wszędzie.

    Tylko z ciekawości spytam co to ma wspólnego z dyskusją? Równie dobrze
    mogłaś napisać, że masz wodę w domu i rzekomo możesz ją z domu wynosić :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek