  • 1. Data: 2017-12-14 12:38:16
    Temat: Połączenie typu FAX
    Od: s...@g...com

    Mam pytanie. Ustawiłem sobie na numerze Play na kartę przekierowanie połączeń typu
    FAX na numer stacjonarny, pod którym mam wirtualny faks.

    Oczywiście nie jestem naiwny i wiem, że to nie taka prosta sprawa, bo sieć musi
    WIEDZIEĆ, że połączenie jest typu fax - zazwyczaj nie wie.

    I teraz pytanie - z czego musiałbym ów faks wysłać, by wiedziała:

    Czy:

    1. z *komórkowego* telefonu *w tej samej* sieci, z terminala faksowego odpowiednio
    podpiętego do telefonu z obsługą faksu (tj. takiego z okolicy przełomu stuleci -
    wybrane modele)

    2. z *komórkowego* telefonu *w dowolnej sieci* - uwagi j.w.

    a może wystarczy

    3. ze *stacjonarnej* linii *ISDN* z faksu typu IV, albo analogowego portu TA
    skonfigurowanego jako faks?

    A może zna ktoś:

    4. usługę wirtualnego wysyłania faksu, która sygnalizuje faksowość połączenia w
    sposób kompatybilny z HLR-ami operatorów komorkowych?