  • 21. Data: 2015-02-05 18:27:00
    Temat: Re: Predkosc
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Miroo,

    > A ja coraz częściej widuję białą tablicę (teren zabudowany) razem z
    > zieloną (nazwa miejscowości), natomiast znikają białe tablice odwołujące
    > teren zabudowany.
    > Czy to znaczy, że biała tablica obowiązuje na całym obszarze
    > ograniczonym zielonymi tablicami?

    Zielone tablice INFORMUJĄ o administracyjnych granicach miejscowości -
    nie ograniczają obszaru zabudowanego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2015-02-05 19:57:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-02-04 o 10:21, J.F. pisze:
    > A jednak jest pozytek z KRBRD :-)
    Wszystko cacy, ale:
    teren zabudowany terenowi zabudowanemu nierówny.
    Jak pojadę na opolszczyznę to mijam wioski zbudowane według wzorów
    zachodnich, gdzie zabudowa jest skupiona i tam wątpliwości nie mam.
    Jak pojadę w małopolskę to mijam wioski ciągnące się kilometrami, a
    chałupa od chałupy odległa jest o kilometry i tutaj "teren zabudowany"
    wyznacza blacha od blachy.
    Nie można porównywać różnych zachowań w różnych sytuacjach.
    OK, niech będzie, że droga ekspresowa i przy ograniczeniu do 120
    jedziemy 111, ale nie zgadzam się na wyznaczanie terenu zabudowanego od
    blachy do blachy chociaż zabudowań brak. Już w PRL było bardziej
    logicznie - patrz film "Miś".
    Jacek

  • 23. Data: 2015-02-05 21:01:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Feb 2015 15:30:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nie. zielona z punktu widzenia ruchu drogowego jest kwiatkiem

    Chyba ze ustawiona nad znakiem zakazu :-)

    J.

  • 24. Data: 2015-02-06 10:44:17
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2015-02-05 o 21:01, J.F. pisze:

    > Chyba ze ustawiona nad znakiem zakazu :-)

    No właśnie o taką analogię mi chodzi. Może z terenem zabudowanym jest
    teraz tak samo.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2015-02-06 10:56:02
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2015-02-06 o 10:44, Miroo pisze:

    > No właśnie o taką analogię mi chodzi. Może z terenem zabudowanym jest
    > teraz tak samo.

    Przykład (sorry, nie wiem jak teraz się robi krótkie linki w gmaps):

    https://www.google.pl/maps/@50.84736,20.754602,3a,75
    y,200.48h,93.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1skJXqWIZkwd7Hj8F
    61C8OMA!2e0

    z drugiej strony

    https://www.google.pl/maps/@50.847232,20.754522,3a,7
    5y,14.97h,80.52t/data=!3m4!1e1!3m2!1su8iGRFiWN7WbCIM
    QQj0dUw!2e0

    kiedyś znaki terenu zabudowanego występowały zawsze parami - początek i
    koniec (dla obu kierunków ruchu). Na fotce jest znak tylko dla
    wjeżdżających.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2015-02-06 11:06:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Miroo wrote:

> [...]
    >
    > kiedyś znaki terenu zabudowanego występowały zawsze parami - początek i
    > koniec (dla obu kierunków ruchu). Na fotce jest znak tylko dla

    to jest źle. Musi być początek i koniec

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2015-02-06 19:26:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-04 10:21, J.F. wrote:
    > A jednak jest pozytek z KRBRD :-)
    >
    > Raport predkosci z 2013
    > http://www.krbrd.gov.pl/files/file_add/download/60_r
    aport-z-badan-predkosci-2013-z-zalacznikami.pdf

    > "w 2013 roku średnia prędkość pojazdów wynosiła :
    >
    > na drogach ekspresowych z limitem 120 km/h - 111 km/h,
    > na drogach zamiejskich z limitem 90 km/h:
    > - krajowych - 94 km/h,
    > - wojewódzkich - 84 km/h,
    > - powiatowych 80 km/h,

    Z głupich pytań - jak oni to mierzyli?