  • Data: 2012-06-21 08:58:36
    Temat: Re: Precz z zadupizmem!
    Od: Jan45 <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-20 21:28, Marek Dyjor pisze:

    > przecz z wleczyzmem lewopasnym...

    Akurat na wielopasowej drodze problem jest mniejszy,
    tam spieszący się nadmiernie od razu próbują
    wyprzedzić, kiedy tylko się zdarza mała luka
    na pasie obok. Najwięcej zdenerwowanych jest
    na ulicach wyjazdowych z dużych dzielnic sypialnianych,
    a te mają na ogół po jednym pasie w każdą stronę.
    Na przykład ta "moja" Jaśkowa Dolina w Gdańsku,
    łącząca Morenę z centrum Wrzeszcza.
    Tu wyprzedzać się nie da, jeśli ciurek samochodów
    jest szczelny. Kiedyś spróbowałem w ten sposób,
    kiedy zobaczyłem sporą lukę dwa samochody przede mną,
    ale na widok mojego samochodu ci dwaj raptownie
    przyspieszyli i musiałem wrócić do szeregu.

    To wątkowe zdarzenie to skutek nerwowości prawdopodobnie,
    albo spowolnienia refleksu u pani kierowcy w godzinach
    porannych. Skutek bezpośredni, bo pośrednio to jednak
    wynikło z małej odległości.

    Jan