  • Data: 2012-06-23 07:45:51
    Temat: Re: Precz z zadupizmem!
    Od: Jan45 <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-22 19:47, Lort pisze:
    > (...)
    > Nawet na skrajnie lewym pasie autostrady zawsze można się zatrzymać
    > w celu podejścia do kierowcy jadącego z tyłu i spytania się dlaczego
    > jedzie tak blisko.

    A, to znam z Rosji, tam jest takie powiedzenie:
    Jeśli nie wolno, ale bardzo się chce, to można.
    Kiedyś jechałem jako pasażer ze znajomym, który
    jeździ zbyt szybko i ryzykownie, nawet tam, gdzie
    nie ma to żadnego praktycznego znaczenia. Zapytałem
    go o to. Powiedział, że po prostu tak lubi.
    Czyli bardzo mu się chce.

    Co do zatrzymywania się na lewym pasie pamiętam
    pewnego kierowcę, który tak zrobił, ale z innego
    powodu. Zatrzymał się on mianowicie na pasie
    lewym, i to na takim, który jest przeznaczony
    dla skręcających w lewo. Tuż przed skrzyżowaniem.
    Wysiadł i utykając podreptał do samochodu za nim.
    Okazało się, że chciał tylko zapytać o drogę,
    czy tędy dojedzie do celu. Kilku stojących za nim
    zaniemówiło z wrażenia, kiedy nie uzyskawszy
    odpowiedzi u pierwszego za sobą podreptał dalej
    pytać. A było to w całkiem sporym mieście, i to
    w szczycie komunikacyjnym. Może miał on papiery
    upoważniające do postoju w dowolnym miejscu?

    Jan