  • 11. Data: 2014-11-06 14:45:05
    Temat: Re: Pre-paid w Play i rok ważności konta?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-06 08:23, dizel pisze:
    > Ważna jest kolejność tego co się robi. Więc w jego przypadku musi
    > doładować ponownie za 5zł żeby mieć rwk jeśli oczywiście już zmigrował
    > do play fresh z rwk. Za gapowe się płaci. Zresztą wszystko jest w
    > regulaminach.

    Tak, tyle, że bez doładowania nie chciało mnie przenieść do nowej
    taryfy. A po doładowaniu "jak ręką odjął". Jeśli mogę zmienić ofertę na
    taką, która będzie miała roczną ważność konta i dodatkowe bonusy po
    doładowaniu ("bezpłatne" rozmowy i SMS-y w sieci Play w ramach tego
    doładowania) to wybór wydaje się być oczywisty.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 12. Data: 2014-11-06 15:56:16
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-11-06 o 08:23, dizel pisze:

> [...]
    > jest jak pisze bo tak być powinno to najpierw zmieniamy taryfę na
    > którąś z taryf roczna ważność konta, i dopiero po zmianie taryfy
    > doładowujemy za 5zł co daje nam roczną ważność konta.
    > Z tego co zrozumiałem to autor niepotrzebnie doładował w lubię to za
    > 5zł i zmienił taryfę na rwk i się teraz dziwi że nie ma rocznej
    > ważności konta.
    > Ważna jest kolejność tego co się robi. Więc w jego przypadku musi
    > doładować ponownie za 5zł żeby mieć rwk jeśli oczywiście już zmigrował
    > do play fresh z rwk. Za gapowe się płaci. Zresztą wszystko jest w

    No jasne że prosta, przynajmniej tak mi się wydaje. Mam Play Fresh które
    z automatu ma roczną ważność konta, każde doładowanie przedłuża ważność
    do roku. Jednak chyba wybranie którychś z opcji typu "darmowe rozmowy"
    itp. za skutkuje skróceniem ważności konta do jednego miesiąca.. Mam
    rację? Nie wiem co tam ma Krystek, ale w mojej taryfie chyba jest tak
    jak napisałem...

  • 13. Data: 2014-11-06 16:54:19
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 06 Nov 2014 14:45:05 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

> [...]
    >doładowaniu ("bezpłatne" rozmowy i SMS-y w sieci Play w ramach tego
    >doładowania) to wybór wydaje się być oczywisty.

    Trzy opcje tego że nie mogłeś zmienić taryfy:
    1. Po aktywacji nowego startera trzeba odczekać do 24 godzin aby można
    było zmienić taryfę na jakąkolwiek. Tak działa system play, nie da się
    tego zrobić od razu po aktywacji
    2. Miałeś zablokowane połączenia na wychodzące. Przy zablokowanych
    połączeniach na wychodzące w play nie zmienisz taryfy na żadną.
    3. Play miesza z tymi taryfami z rwk tak aby jak najmniej ludzi
    skorzystało więc jeśli chce się przejść na darmowe smsy do wszystkich
    lub darmowe rozmowy i smsy w play to najpierw trzeba przejść na play
    na kartę roczna ważność konta, a dopiero potem można zmienić na którąś
    z powyższych. Z większości innych taryf tak się dzieje.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-11-06 16:57:26
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 06 Nov 2014 15:56:16 +0100, Trybun <I...@j...com> wrote:

> [...]
    >itp. za skutkuje skróceniem ważności konta do jednego miesiąca.. Mam
    >rację? Nie wiem co tam ma Krystek, ale w mojej taryfie chyba jest tak

    Przed zmianą nazwy taryfy play fresh podstawowy na play na kartę
    roczna ważność konta migracja tylko między 3 taryfami play fresh nie
    miała wpływu na skrócenie ważności konta. Pozostawała ważność z
    poprzedniej taryfy z rwk.
    Po zmianie nazwy to nie wiem jak jest ale myślę że w tej kwesti nic
    się nie zmieniło.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2014-11-06 19:25:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-06 16:54, dizel pisze:

> [...]

    > 1. Po aktywacji nowego startera trzeba odczekać do 24 godzin aby można
    > było zmienić taryfę na jakąkolwiek. Tak działa system play, nie da się

    Nie robiłem tego pierwszego (ani nawet drugiego dnia) po aktywacji karty
    SIM.

    > 2. Miałeś zablokowane połączenia na wychodzące. Przy zablokowanych
    > połączeniach na wychodzące w play nie zmienisz taryfy na żadną.

    Miałem wykonane połączenia, by w panelu Play 24 zaczęło pokazywać mi
    termin ważności aktualnego konta (oferty)

> [...]
    > na kartę roczna ważność konta, a dopiero potem można zmienić na którąś
    > z powyższych. Z większości innych taryf tak się dzieje.

    Być może coś poszło nie tak. Mam jeszcze jeden dodatkowy numer w Play
    (na razie nieaktywny SIM), który będę za jakiś czas uruchamiał, więc
    sprawdzę, czy uda mi się ponownie (i tym razem bez problemów)
    przeprowadzić tę operację.

    Szkoda tylko, że w pre-paidach Play nie da się przekazać środków na
    konto innego numeru pre-paid Play.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2014-11-06 20:11:55
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > osobiście posiadam "Fresh- darmowe rozmowy i sms w Play"
    > i jak najbardziej mam roczbą ważność konta.

    Ale te darmowe rozmowy i smsy do Play ważne są tylko ileś tam czasu po
    doładowaniu, więc i tak musisz doładowywać częściej, aby z tego korzystać.
    W nowej Play na kartę nie ma rwk tylko 100dni, ale darmocha do Play jest
    cały czas.

  • 17. Data: 2014-11-06 21:16:10
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 06 Nov 2014 20:11:55 +0100, Skylla <s...@n...op.pl>
    wrote:

> [...]
    >W nowej Play na kartę nie ma rwk tylko 100dni, ale darmocha do Play jest

    Jeżeli masz kasę na koncie to można nie doładowywać tylko za 10zł na
    30 dni wykupujesz pakiet nieograniczonych rozmów do play. Niestety
    gorzej w tej taryfie z smsami do play bo nie ma żadnego pakietu więc
    czy do play czy do innych płacisz 9gr za każdego. Tylko po doładowaniu
    konta są darmowe smsy i rozmowy na określony czas.
    Ale jeśli ktoś wysyła nie więcej niż 111 smsów w miesiącu to można
    wykupić 10za5 i wtedy wykorzystać to na smsy.
    Także coś za coś, ważne że jest wybór:)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2014-11-07 10:59:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-11-06 o 16:57, dizel pisze:

> [...]
    > poprzedniej taryfy z rwk.
    > Po zmianie nazwy to nie wiem jak jest ale myślę że w tej kwesti nic

    Przyjrzałem się dokładnie tej mojej taryfie (Play Fresh), w praktyce nic
    nie trzeba zmieniać. RWK jest na stałe. A pakiety z "nielimitowanymi"
    SMSami, rozmowami do wszystkich czy netem można włączać w opcji. Można
    jednorazowo na miesiąc, a można i zadeklarować ciągłe doładowywanie z
    konta, wtedy nawet wychodzi taniej.